آرشیف

2015-1-7

محمد صابر مدققٰ غوری

اشغالگران استعمار گر صلیبی و مزدورانش در تلاش سکوت حق اند حتی در مساجد

اشغالگران صلیبی از طریق موزدوران خود همواره سعی می ورزندد تا اسلام را توسط کنترول جزئیات از جامعه افغانی ریشه کن سازند. قبل ازین هم چنین اعمال شیطانی این دولت مزدور برای تمام مردم هویدا بود, اما اکنون توسط سخنگوی امنیت ملی افغانستان و معاون وزارت حج و اوقاف بران مهر تائید گذاشته شد. 
لطف الله "مشعل" سخنگوی ریاست امنیت ملی طی بیانیه ای اظهار نمود که عملاً نباید آیاتی را در مساجد بیان کنند که علیه یهود و نصارا باشد؛ در حالی که قرآن به کثرت از اعمال و خطاهای بنی اسرائیل یاد می کند. این ها از امامان چیزی را می خواهند که امپراطوری های روم و یونان قبل از عیسی (ع) از روحانیون یهودی خواستند که آن کتمان حق و وحی الله (ج) بود. یهود به همین دلیل مورد لعنت الله (ج) قرار گرفت. به عین شکل, معاون وزارت حج و اوقاف داعی الحق" عابد " نیز درجریان مصاحبه ای که با تلویزیون طلوع نیوز داشت گفت: که امامان مساجد نباید در مورد چیزی سخن بگویند که مخالف منافع ملی ما باشد و اگر هر امامی به این عمل دست زند, مجرم پنداشته شده و به ارگان های عدلی و قضائی معرفی می گردد, که عقوبتی را در پی خواهد داشت.
تمام این ها در جمهوری به اصطلاح اسلامی افغانستان اتفاق می افتد, در جای که ادعا می شود هر کس می تواند نظرش را بر مبنای آزادی بیان آزادانه اظهار کند. ولی واقعیت این است که اشغالگران پس از کشتن صدها بلکه هزارها مسلمان در افغانستان حالا در هماهنگی با دست نشانده هایشد کوشش دارند که اسلام را در داخل مساجد تحت کنترول در آورده و مانع اظهار حق شوند.
به چنین اشخاص و بادارانش اطمینان می دهم که افشای پلان های شیطانی آن ها را برای مردم مسلمان افغانستان ادامه خواهم داد. زمانیکه با باداران خود هیچ نوع پناهگاهی نخواهند داشت و در روز آخرت در حالی که پرچم بزرگ خیانت را در دست دارند با الله (ج) رو برو خواهند شد. مهم نیست که برای خاموش ساختن اسلام چی قدر تلاش می ورزید چون بدون شک شما از خاموش ساختن نور اسلام نا توانید.
یُریدُونَ لِیُطفِؤُ وا نُورَ اللهِ بِأَفوَاهِهِم وَاللهُ مُتِمٌ نُورهِ وَلَو کَرهَ الکَافِرُونَ . 8 . الصف " می خواهند نور (آئین) خدا را با دهانهایشان خاموش گردانند, ولی الله (ج) نور (آئین) خود را کامل می گرداند, هرچند که کافران دوست نداشته باشند.

ومن الله توفیق
محمد صابر"مدقق, غوری " دانشجو دانشکده انجنیری دانشگاه بلخ