آرشیف

2014-12-26

لعل میر دانشور مرادی

وب سایـت بین المللی جام غور

 

سایت زیبای جام غور، خانۀ معنوی همگان عزیزان غوری و افغانستانی های سرتاسر جهان است؛ طوریکه روزانه ده ها مقاله و نوشته با ابعاد مختلف، بگونه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، خبری، آموزشی و دانشی در صفحه زیبای این وب سایت به نشر می رسد. علاوه بر آن، مهم اینکه نظریات و پیشنهادات ده ها هزار غوری و افغانستانی را از سرتاسر دنیا که فرستاده میشود در خوانش دانش با هم شریک می سازد. در این سایت میتوانیم، دربارۀ تمامی شخصیت ها، فرهنگیان، نویسندگان، شاعران و دانشمندان غوری و کشورعزیز مان افغانستان، معلومات حاصل نموده و از نوشته های شیرین ایشان، لذت ببریم. 
در ضمن باید یاددهانی کرد که سایت جام غور، بدور از تعصبات و گرایش های قومی، زبانی، سمتی، نژادی و محلی، منطقوی، اصل ونسب، ملیت، مذهب و موقف اجتماعی، مقام و منزلت سرکاری، فعالیت نموده و به زبان های رسمی، ملی وبین المللی انگلیسی مواصلت ورزیده از سرتاسر کشور وکنج کنج دنیا، همه روزه نشرات دارد. همچنان سایت جام غور؛ به یگانه تریبیون آزاد میماند که جوانان ازهرمنقطه، کشور و از سرتاسر دنیا، صدای خود را در بارۀ مسایل سیاسی، امور امنیتی و توسعه زیربنایی ”ملت مظلوم افغانستان و الخصوص غوریان مقهورحکومات افغانستان“ بلند نموده و بگوش قدرتمندان کنونی کشور، میرساند. البته باید یاد آور شد اینکه؛ این همه سایۀ مافیائی سیاسی، تحقیر و تحریف فرهنگ، تضعیف نسل جوان و کنون های علمی، بازی هیولائی سیاستمداران(وضعیت سیاسی افغانستان) از دانش کم و کم آگاهی شان است که، در همه جا مشاجره های لفظی و دور از عفت زبانی شنیده میشود. سپس؛ به امید آن روزیکه جوانان کشور عزیز مان افغانستان (عم پسران و دختران) به فرهنگ کتاب خوانی، مجله خوانی، روزنامه خوانی و به مطالعه عمیق عادت نمایند تا شود اینکه کم سوادی، بی سوادی و بی تفاوتی از این وطن رخت سفر ببندد. در نتیجه جوانان آگاه، خود کفاء و مدیران مدبری در این سرزمین حکومت نمایند.
در اخیر اعضای رهبری ماهنامۀ جوانان الله یار، خوانندگان، علاقمندان و بالخصوص جوانان را به فرستادن و خوانش مطالب منتشرۀ این سایت دعوت نموده و از ایشان میخواهندتا صداهای خویش را در برابر بی عدالتی ها و تفوق جوئی ها بلند نمایند. 
با عرض حرمت لعل میر دانشور مرادی
افغانستان، کابل
23 میزان 1393