آرشیف

2015-6-28

گل رحمان فراز

♡نیکوداشت رهبری خردمندانه♡

نام چو جاوید شد
مردنش آسان کجا
انسان ها بنا به مقایسۀ موجودات دیگر موجودات عاطفی و تابع احسان اند که سراسر می کوشند تا با تفکیک کارکرد ها و دستاورد های حاصله و قابل دید یک شخص، با وی ارتباط حسنه و تنگاتنگ برقرار نمایند و همان تقدیر ها و هماهنگی ها موجب نیکوداشت و تقدیر از رهبری خردمندانه می گردد و باید هم بخاطر انگیزه دهی و تشویق همان رهبر و مدیر موفق، از آن تقدیر و تمجید به عمل آید و همان تمجید ها دال بر موفقیت هرچه بیشتر شخص تقدیر شونده می شود و خلاقیت اش را چند برابر افزون می سازد و بارز می دهد.
حالا موقع نیکوشت از رهبری خردمندانۀ غور که همانا والی ولایت محترم سید انور رحمتی است فرا رسیده و همگان را در سوگ جدایی و تجربۀ عملکرد ماموریت موفق نشانده است و باعث بروز هیولای رهبری مقام ولایت غور بعد از ختم ماموریت موفق رحمتی در اذهان عامه شده است که همگان تشویش مدیریت نا سالم و بی توان را بعد از وی و به مقایسۀ وی در سر می پرورانند.
یکی از ارزنده ترین افتخارات حاصله و وجود داشتۀ رحمتی همانا خلق نیکو و برقراری توازن و مساوات در احترام قایل شدن به کلیه افراد یک جامعه است که همان باعث شده است تمایز برتری بین افراد جامعه نداشته باشد و همگان را به یک دید و از یک بعد دیده و ارتباط برقرار نماید.
یکی از بارزترین نکتۀ که در ذکرش عطف لازم نیاز است همان مدیریت سالم و عاری از فساد است که همواره کوشیده است تا روسای دوایر دولتی را با ارایه توصیه های بهبودی و دستورات عام نفع افتخار می بخشید و در ترقی همه جانبه ی غور گام های مثمر را بر میداشت.
امنیت غور تا زمان استقرار عملی رحمتی در ماموریت مقام ولایت غور روز به روز هیولا زده می شد که با تقرر شخصیت افتخار آفرین هیولای ایجاد شدۀ امنیت و مثلث شوم نا امنی روز به روز خاصیت اصلی خویش را از دست می داد و سراسر به تغذیۀ بهبودی قرار می گرفت که خود قابل قدر و ستودنی است.
فرقی نمی کند که برای رحمتی بکجا ماموریت داده می شود تا کما فی سابق افتخار آفرینی کند، هویداست اینکه حکومت وحدت ملی مطلقا به توصیه مدیر با تجربه در پیشبرد کار های محوله و کمایی موفقیت های کاری نیازمند است و خوشم که برای افتخار آفرینان افتخار خدمت توام با صداقت در منزله و مرتبه احساس تر و آینده ساز داده می شود که اهمیت اش از رهبری مقام ولایت غور بارزتر محسوس می شود.
در آخر! از خداوند منان برای کلیه افراد جامعه که بصدق صاف و دل پاک می کوشند برای مردم مثمر واقع شوند، کامیابی دینوی و ثواب اخروی متمنا ام و بار دیگر از صمیم قلب رهبری خردمندانه والی پر افتخار و توانای با تجربۀ غور (رحمتی) را مورد تحسین و تقدیر میدانم و از خداوند (ج) برای وی اخلاق محمدی، اندیشۀ مزاری، جرأت مسعودی، منطق ارسطویی، صبر ایوبی، عمر نوحی و تجربۀ افلاطونی خواهانم!
با حرمت 
گل رحمان فراز