X

آرشیف

مقدم تولد ديگر در خانوادۀ رسانه ها را گرامی ميداريم

چاپ "مجلۀ بين المللی جام" و حضور آن در خانوادۀ رسانه ها منحيث يک تولد ميمون که در اثر مساعی و زحمات زياد  قلم بدستان و فرهنگيان دانش دوست و با همت صورت گرفته است، آغازگر يک صفحۀ جديدی  در تاريخ فرهنگی ولايت غور محسوب ميشود.
تنظيم، آماده ساختن، طبع و نشر يک روزنامه، جريده، رساله، بروشور و مجله کار آسان و ساده نميباشد. مخصوصاً چاپ يک مجله، علاوه از لزوم پرداخت مخارج و مصارف، فرصت کافی، دقت برای تهيۀ مطالب مناسب، مراعات همه موارد نگارشی مخصوصاً املائی و انشائی، در نظر گرفتن ذوق و علاقمندی خواننده گان، تنظيم مراحل صفحه بندی، انتخاب ديزاين پشتی و بالاخره پيگيری و تعقيب فعالانۀ مراحل چاپ و توزيع آن همه و همه تلاش جدی درست اندر کاران آنرا ميطلبد.
خوشبختانه  مفکورۀ تهيه، چاپ و نشر "مجلۀ بين المللی جام" که مدتها پيش به ابتکار دوست دانش پرور ما محترم عبدالقديرعلم آغاز شده بود،  با پشتکار و تلاش  فرهنگيی با استعداد (آقای زيرک) و تيم کاری او اينک اولين گامهای مؤفقانۀ عملی را بر داشت.
طوريکه همه ميدانند که هر کار ی را ميتوان  با مشکلات و  کمبوديهای آغاز کرد اما با استفاده از تجاب حاصله ميتوان بر مشکلات و کمبوديهای آينده غلبه حاصل کرد.
چاپ و نشر اولين شمارۀ "مجلۀ بين المللی جام" منحيث المجموع   يک مؤفقيت، يک گام استوار، تقويت سنگر رسانه ئی و گزينش سخن و قلم  بجای شمشير و تفنگ و گزينش راه صلح  و زنده گی بجای جنگ و بدبختيها است.
لذا بدينوسيله مقدم تولد اين مجله را گرامی داشته و حضور آنرا در جمع ساير رسانه ها از تۀ دل شادباش و تهنيت ميگويم. برای هيئت تحرير، مدير مسؤول و تيم کاری شان مؤفقيتهای مزيد از بارگاه پروردگار توانا استدعا مينمايم.
 
با احترام
فگارزاده، شهر کابل
17 دلو 1388

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.