X

آرشیف

نفاق ملی!

آنانیکه مصروف نفاق ملی و شرارت درین عرصه است یا مأمور است و مزدور است، یا مریض و معذور، معلول و جاهل. 

ګروه ازین فتنه ګران قومی و سمتی حس و رابطه قلبی به افغانستان را هم ندارند، خود ویا پدران شان به افغانستان مهاجرند.  مهاجر یودن به ذات خود نفرت آفرین نیست اما عدهء آن نفرت و شقاوت را در انتقام حقارتهای صورت ګرفت، انتخاب کرده اند، که انتخاب نادرست و نارواست.

ګروه دیګر نفاق ملی بخاطر جیب و چوکی تفرقه و شعار قومی و سمتی را  پيشه کرده اند و در 18 سال حاکمیت های ضعیف چنین افراد را فرصت بیشتر دادند و چنین حاکمیتهای ضعیف بلاهای بس خطرناکی به این کشور و ملت ساختند و خود روز ګذرانی کردند. حاکمیت های ضعیف چند روز به زعم شان با کنار آمدن با تاجران قوم و سمت به خون و اشک این کشور و ملت بر بقای خویش بازی کردند و زر انوختند. 

انانیکه با جهل و مریضی به نفاق ملی تمرکز دارند و این راه ضد اسلامی،  ضد افغانی ، وضد انسانی را  در پيش ګرفته اند باز هم ګروه مخاطب و امید ما بر اصلاح شان است  و امید اصلاح شان وجود دارد و مخاطب ما اند. 

 انکه نفاق ملی را از روی برنامه و اجیر بودن دشمن، پیشه کرده اند، خطرناکتر اند.

اظهارات بعضی از سیاست مداران موجود که ما سه نوع برنامه داریم و خود را خادمان خراسان میدانند به صورت صریح میرسانند که تمرکز و وحدت شان به شرارت قومی، زبانی و سمتی به صورت علنی و پنهان است. آنهایکه بی عدالتی ها سیاسی و اقتصادی را در کشور روا میدارند نوکران این اندیشه ها اند. 

برماست تا با مریضان و معذوران کار کرد و با مزدوران و اجیران با صراحت کامل به افشاګری و تجرید شان در جامعه پرداخت. شف شف کردن های ۱۸ سال گذشته درین عرصه وضع را بس خطر ناک و غیر قابل قبول ساخت که ضرورت به بازنګری درین روش است. 

معامله و شف شف کردن در خطوط و بر خطوط سرخ منافع ملی خیانت است. 

والسلام علی من اتبع الهدی

۲۹/۱۲/۲۰۱۷

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.