X

آرشیف

پیامِ سناتور غفاری به مناسبت هفتۀ شهید!

پیامِ سناتور غفاری به مناسبت هفتۀ شهید!

هفتۀ شهید که نمایانگر اخلاص و ایثار بندگی در برابر اوامر الهی، عشق ویژه به میهن، دفاع از عزت، مال و ناموس، جان فدایی برای رهایی از بند و دست یافتن به آزادی را برای کلیه هم وطنان مجاهد، رنج دیده، داغدار و با غیرت ملت مجاهد و سر زمین شهید پرورم گرامی باد عرض می دارم. 
گرامی داشت از هفتۀ شهید بیانگر احترام گذاشتن به خون پاک شهدای گلگون کفن راۀ آزادی، عدالت و وحدت است که جان های شیرین شان را برای آرامش نسبی ما با افتخار و شجاعت از دست دادند. شکی نیست که هم وطنان شهید و شهدای گلگون کفن مان از خود جان فشانی نموده؛ برای ایجاد آرامش، آینده روشن و فراهم سازی زمینه زندگی مطلوب ما جان های شیرین شان را قربانی زندگی کردن و زنده ماندن مان کرده اند.
یاد آوردن از ریخته شدن خون شان نقطۀ اتکا به اهمیت آن، عطف توجه برای پاسداری از ارزش های مجاهدت و مقاومت شان، زمینه برای ایجاد همدلی، انگیزه برای حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب با مروری بر ایثار و فداکاری مجاهدین ماقبل مان است که به خوبی راوی عشق به وطن، اخلاص به آزادی، ارزش به اسلامیت و دفاع از انسانیت است. 
در این روز ما سردار افتخارات مجاهدت و مقاومت مان قهرمان ملی فرمانده احمد شاه مسعود را از دست داده ایم که در واقعیت خود یک اندیشۀ ایجاد راه حل به چالش ها، یک مکتب تفکر آزادی و رها از بند و چراغ هدایت برای عبور از چالش ها بود. ولی دشمنان کوردل همیشه کوشیدند تا هم وطنان مان را پارچه پارچه نموده و طعمه خویش را از متفرق شدن مان بجویند.
از هفتۀ شهید و یاد شهدا که از بزرگترین افتخارات تاریخ کشور مان محسوب می شود باید به درستی پاسداری صورت گیرد و برای جوانان می بایست تا بالای آرمان های سرنوشت ساز شهدا تعمق و تمرکز نمایند تا راه بیرون رفت از بحران های احتمالی آینده باز گردد و با مترقی ساختن کشور انتقام خون شهدای را از دشمنان بگیرند که این انتقام جویی تنها از طریق اتحاد و هم پذیری نسل جوان صرف نظر از مسایل قومی، سمتی و تنظیمی امکان پذیر است. 
بار دیگر، این روز خُجسته را برای خانواده های که عزيزان شان برای دفاع از خاک، مال و جان مردم از دست دادند تسلیت گفته و برای شهدای گلگون کفن آرامش روح، سهولت عذاب قبر، ثواب چند برابر، سربلندی در قیامت و فردوس برین از درگاه خداوند متعال استدعا می دارم. 
با احترام
                      سناتور محمد داوود غفاری
                   سناتور منتخب غور در مجلس سنا

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.