X

آرشیف

نیکوداشت رفــع حادثه ی مرگبار!

نیکوداشت رفع حادثه ی مرگبار!

از اینکه خداوند متعال برای دو شخصیت فرهیخته، متنفذ، بزرگوار و مردمی هر یک: وکیل محمد ابراهیم ملکزادهوکیل منتخب مردم در ولسی جرگه و سناتور محمد داوود غفاریسناتور منتخب مردم غور در  مشرانو جرگه (در حمله انتحاری روز قبل) زندگی دوباره داد و نگذاشت مردم این ولایت به سوگ رهبران واقعی و خادمین اصلی شان بنشینند، سپاس گزاریم و شکر گذاری درگاه ایزد منان را می نماییم.
شکی نیست که مرگ حق است و شهادت بسا افتخار! وجود شخصیتی بزرگواران فوق برای غوریان سرمایه شامخ معنویات و اندوخته بی کران اعتبار است. آنها در طول ماموریت شان نخواستند تا همچون مولوی دین محمد عظیمی دست به رشوت ستانی، باج گیری و فریب مردم بزنند و هیچگاه همچون احمد سعیدی موجب پخش شایعات (انتقاد بخاطر رسیدن به کرسی، شهرت و موقف) نبوده اند. مردانه وار از دوره های سیاه شروع تا به حال همگام با مردم شان قدم نهادند و از اینرو، از شهرت، درایت، اعتبار و آبروی خاص نزد مردم شان برخوردار اند.
وکیل ملکزاده خودش هویت است! بیشتر افراد که در دوره مقاومت فعالیت داشته اند، ملکزاده را سمبول شجاعت و مرکز ثقل پیروزی مقاومت می دانند که ایستادگی ایشان موجب انگیزه دهی مجاهدین دیگر برای فروپاشی دوره سیاه و جهل شد و همان بود که پیروزی آزادی و افتخار مقاومت نصیب شد. او حالا قوی ترین شخصیت حوزه غرب و متنفذ ترین قوماندان جمعیت اسلامی بشمار می رود که دوره های وکالت انتخابی اش (با بلند ترین رای) گواه این گفتار و بیانگر این ویژگی است.
سناتور محمد داوود غفاری هم از جمله جوان مرد ترین، با پاس ترین و پر کار ترین شخصیت های غوری بشمار می رود. او یگانه سناتور انتخابی است که رویای شب و روزش را رفع مشکلات کاری موکلین و رسیدگی به شکایات مردم اش از ادارات مربوطه شکل می دهد و بی درنگ برای هر مراجعه کننده جواب قناعت بخش و تلاش بی دریغ دارد. او حد اقل مشکل پنج عارض را هر روزه حل و فصل می نماید و بدون کدام هدف با هر شهروند ولایت اش مسولانه و عادلانه برخورد می نماید که خود فخر زا و قابل قدر است. حالا بیشترین حامیان سناتور غفاری را جوانان تشکیل می دهند برای اینکه وی خودش یک جوان بوده و از حقوق حقه جوانان بصورت درست پاسداری کرده است. حالا بیشترین سطح جذب جوانان در ادارات را تلاش های پی هم و زحمات خستگی ناپذیر جناب غفاری شکل می دهد که برای هر جوان بیکار ارزش قایل شده و ایشان را از روزگار نا معلوم به آینده نگری مطلوب و مقصود شان سوق داده است
فلهذا، نمی خواهیم ارزش معنوی این دو بزرگ مرد را نادیده گرفته و از دست دهیم. برای اینکه آنها برای دیار شان سهولت می آفرینند و همیشه می کوشند حد اقل کاری برای رفع مشکلات مردم و ایجاد سهولت کاری برای مردم شان ابتکار و فراهم نمایند
به امید سر بلندی و سلامتی هر دو بزرگوار کل اندیش و آینده نگر مان!

با مهر 
نویسندهگل رحمان فراز

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.