X

آرشیف

دین اسلام افراطیت و تروریزیم:

دین اسلام و ادیان آسمانی ضرورت بشر اند نه خدای تعالی. 
دین اسلام اسلام تأکید دارد که ازدست ات از پا از تمام وجود، از خود و بیګانه و از دوست و از دشمن، قریب و بعید ب تو حق است که باید رعایت شود. دین اسلام دین رحمت است. مسلمان وجیبه بردن کس به جنت ندارد تا باذحلال کردن، دهشت و وهشت ازین رحمت برای عالمیان دین وحشت و دهشت بسازد. 
دین اسلام دین حق، صلح و صفا و دین عدالت است. دین انتخاب و جوابګویی از انتخاب است. دین اسلام دین فرصت و داشتن حق توبه است. 
انفجار و انتحتر و خود کشی در واقعیت غیر کشی است و دران برعلاوه شخص مورد نظر در هرحادثه منجر به قتل و کشتن و ضرر به انسانهای بیګناه شده است،  و حق توبه را حتی از متخلف منتفی ساخته است، انسان را به عمل نیک تهدید ورنه انتهاری صورت ګرفته و …. همه و همهدر خلاف انچه است که تروریست اجراء نموه و ازدین رحمتعالمان ترور و دهشت میسازد. چنین چهره از دین آسمانی همان چهره ای است که داعش ازآ در جهان کشیده و این حرام است. 
بلی دین آسمانی و از جمله دین اسلام تروریست پرور نیست این افراد اند که دین مقدس اسلام را با اعمال شان دین ارعاب، ترور و دهشت و دین ارهاب معرفی نموده، ساخته  و توجیه نموده اند مبرر و موجه و لو غیر منطقی و غیر عادلانه  برای اعمال ضد اسلامی دشمنان اسلام در جهان داده اند.   انکشاف بدتر این وضع دقیقا به بهانه همین اعمال تروریستی برنامه ریزی شده و یا احساسات پاک و دانش کم از دین در سالهای بعدی مرحله به مرحله متصور  و قابل پیشبیی است. 

 

اسلام به ذات خود ندارد عیبی
هر عیب که است مسلمانی ماست

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.