X

آرشیف

☆ تقدیر کردند و باید تقدیر شوند! ☆

 

تقدیر کردند و باید تقدیر شوند!

◀ از زمان تاسیس نهاد پیمان جوانان چند سالی می گذرد و در طول این چند سال خدمات ارزنده ی را جهت شگوفایی معرفت و همدلی بین مردم و بخصوص نسل جوانان، رشد تعلیم و تربیه، تدویر جلسات آموزنده در راستای حقوق و وجایب شهروندی، نهادینه ساختن دموکراسی، توازن و مساوات بین مرد و زن، اتحاد و هم بستگی اقوام و مطالب دیگر علمی و تحلیلی گام ها برداشته و زحمت ها کشیده است.
¤ در چند جلسه ی متفاوت که از طرف اعضای رهبری نهادفرهنگی واجتماعی پیمان جوانان برگذار شده بود افتخار حضور داشتم و بدون تملق از داشته های ایشان و روش های پسندیده تبادل تجارب افکار و آموخته های علمی شان اندوختم و خیلی ها را از برکت آن مستفید ساختم که می توان برای این مرجع نام "اندیشه گاه" را بخشید!

تقدیر کردند و باید تقدیر شوند!

¤ نهاد اجتماعی و فرهنگی پیمان جوانان با اندک ترین امکانات مادی دست داشته اش توانسته است افتخارات بیافریند و از طریق همان افتخارات شهره ساز خود و اعضای خویش گردد. هر گام که در رشد و شگوفایی جامعه و شستشوی مثبت اذهان عامه برداشته شود، بدون شک مبرا از کدام هدف شخصی است و به فلاح کلیه مردم تمام می شود که ثواب اخروی و کامیابی دارین را با خود دارد.
¤ اینکه با امکانات اندک و انگیزه هنگفت دست به بزرگداشت اهمیت و جایگاه علم و تحصیل و گرامی داشت و تقدیر از دانش آموختگان فارغ شده مقطع لیسانس غوری از دانشگاه های مختلف زدند جای بسا خوشی است و از این تقدیر شان تقدیر و تمجید باید کرد.
¤ امروز اعضای رهبری نهاد پیمان جوانان قهرمانانه دست به دست هم دادند و از جایگاه و ارزش دو واژه معتبر (دانش و دانشجو) صمیمانه تقدیر نمودند و تحایفی را به پیمانه (برگ سبز تحفه درویش) با یک افتخار نامه تقدیری تفویض کردند.
★ جا دارد تا از تلاش های ارزنده و خستگی ناپذیر اعضای نهاد فرهنگی و اجتماعی پیمان جوانان صمیمانه تشکری کنم و از طریق این پست بار دیگر برای دانش آموختگان عزیز مبارک باد عرض نمایم. به امید آنروزیکه همه مشکلات جوانان بخصوص معضل بیکاری شان مرفوع گردد و جوانان با همان افتخار و برتری اجتماعی شان که تحصیل یافته و دانش داشته اند زندگی نمایند و افغانستان را آباد تر و پویا تر بسازند!

با احترام
گل رحمان فراز

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.