X

آرشیف

||◇• مجمع ملی جوانان افغانستان •◇||

مجمع ملی جوانان افغانستان •

امروز افتخار دعوت در گردهمایی که بمنظور تبادل افکار بین اعضای در راس مجمع ملی جوانان افغانستان برگزار شده بود، حاصل نمودیم و از تشریک افکار سودمند و همه جانبه اعضای تصمیم گیرنده این مجمع نهایتی استفاده را بردیم! 
مجمع ملی جوانان افغانستان حدود 8 سال می شود که در خانواده نهاد های افغانستان پیوسته است و در طول این مدت محدود، افتخارات و دستاورد های چشم گیر را در راستای ملت شدن، هم دیگر پذیری، منسجم ساختن نسل جوان زیر یک چتر فرهنگی و کانون انکشاف و توسعه شاهد بوده است.
این نهاد که به ابتکار و حمایت کلی اندیشوی مارشال فقید تأسیس و با تلاش های خستگی ناپذیر جناب عبدالله هاشمی – رئیس مجمع ملی جوانان افغانستان مدیریت می شود.
ملاقات امروز مان با دعوت آغاز و به دوستی، اخلاص مندی و اعتماد متقابل مبدل گردید و تا سرحد هم تیم و هم نظر شدن ادامه یافت که بدون شک، این اعتبار و صمیمیت با پس زمینه مثبت بین مان ایجاد گردیده است و به گسستگی روبرو نخواهد شد.
در نشست امروزی، با محترمین هر یک محترم عبدالله هاشمی، غفور شریعتی، عبدالمتین سرفراز، داوود سلیمان خیل، خانم شهزاده فیضی و رحمت نیکان…! آشنایی حاصل نمودم و ایشان را اشخاص صادق، کوشا و هم نظر با هم، دانستم.
اعضای مجمع ملی جوانان افغانستان مشترکا دست به دست هم داده اند تا بسوی ملت متحد، جوانان با احساس و اندیشه هم پذیری حرکت نمایند و افتخاراتی را کمایی نمایند که حق انسانی شان به حساب می آید اما تا حال بخاطر سکوت حنجره شان به دستیابی آن موفقیت و افتخارات نایل نیامده اند و حال که بازوی خود را در قبال اخذ همان موارد توانا می دانند، می خواهند برای بر آورده سازی آن مبارزه نمایند.
ایده ی کلی این مجمع، فرا ولایتی، فرا قومی، سمتی و زبانی بوده که دروازه این مجمع بر روی کلیه افراد ملت باز است، با کمال احترام، حضور و اشتراک افراد را استقبال می دارد و اعضای این نهاد را افراد مختلف از قشر ها و سمت های مختلف کشور تشکیل می دهد.
محترم گل احمد عثمانی – رئیس کار و امور اجتماعی ولایت غور نیز روی چالش ها و مشکلات که جوانان بخصوص جوانان ولایات دور افتاده که به آن روبرو اند، اشاره ی پرداخت و بر هم پذیری و اتحاد جوانان اصرار داشت که از طرف اعضای رهبری و مرکزی نهاد مهر تایید زده شد و وعده سپرده شد تا در آینده نزدیک به رفع آن پرداخته شود.
روی هم رفته، تدویر همچون جلسات و همایش ها در این مجمع بدون شک از مزایا و مفاید گوناگون برخوردار است و بدرستی می توان جنبه های مثبت را بین جوانان برای هم پذیری، تبادل افکار و تشریک مشکلات بمنظور دریافت راه حل جستجو نمود. به امید توسعه و همه شمولی این مجمع که با طرزالعمل همه شمول اش بین همه اقشار اجتماع گام نهاده است. 

با احترام
گل رحمان فراز

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.