X

آرشیف

#انقلاب تبسم آغاز مبارزات ما باشد!

پشت محقق و مزد بگیران وی را رها کنیم، و همین طور پشت تخریب کاران و وابستگان ارگ را که برای بدنام ساختن حرکت ملی و #دادخواهی_ملی بر آمده اند. محقق کاری را که میکرد کرده و سخنی را که میگفت گفته. و بعضی کسانی که آب و نان شان در دروازه محقق و ارگ است و آنها همه چیز شان است، نیز طرفداری، تبلیغات، شایعه پراکنی و به آب و آتش زدن های خویش را رها نمی کند و ادامه خواهند داد. خوب است که آنها را رها کنیم و با چسبیدن با مسائل خورد و کوچک از ابهت و عظمت #دادخواهی_ملی کاسته نشود.

مردم افغانستان در روز #دادخواهی_ملی_برای_عدالتخواهی تاریخ ساختند و فریاد شان را به جهانیان رساندند، مردم نشان دادند که بیعدالتی، نا امنی، بیکاری، فقر و بی کفایتی در افغانستان بیداد می کند، مردم به جهانیان نشان دادند که حکومت وحدت ملی به فکر ملت و به فکر کشور نیستند بلکه فقط به فکر تقسیمات هستند و به فکر حفظ قدرت و چوکی شان هستند، مردم عدالتخواه نشان دادند که تمام اقوام افغانستان در کنار همدیگر هستند و هیج مشکلی باهم ندارند بلکه این سیاسیون هستند که اقوام باهم برادر افغانستان را از هم جدا می کنند، مردم به دولت نشان داد که اگر به وضعیت فعلی و نا امنی موجود و مشکلات ملی توجه نکنند؛ نفرت ها از این دولت به اوج خود رسیده و مسئولیت های بعدی به دوش اینها خواهد بود و همین طور ده ها مورد دیگر را…

و اما!

مسئولیت ما و شما و هر فرد این سرزمین چیزی دیگریست، حالا مسئولیت دیگری داریم، مسئولیت ما و شما و تک تک فرزندان این سرزمین رساندن این پیام به بهترین وجه آن به جهانیان است، مسئولیت ما حفظ انگیزه و احساس عدالت خواهی و ادامه ی راهی است که با #انقلاب_تبسم آغاز کرده ایم، احساس دوام دار، نه یک روزه و چند روزه. مسئولیت ما تعقیب مطالبات و خواسته هایی است که بخاطرش حرکت کردیم؛ تلاش دولت برای عدالت، امنیت، و صلح تا دیگر فرزندان این خاک سر بریده نشوند، تا دیگر مرد و زن این سرزمین گروگان گرفته نشوند، تا فرزندان این سرزمین دوست داشتنی دیگر در راهی رفتن به کشورهای اروپای جان های شان را از دست ندهند، تا بیکاری و فقر و بد بختی بیشتر از این نشود، تا بی کفایتی و لجام گسیختگی مسئولین از این بیشتر نشود.

مسئولیت ما تلاش برای اتحاد، یکپارچگی و اتفاق مردم این سرزمین است، مسئولیت ما مبارزه با افکار داعشی و طالبی است که جان لاله های سبز این وطن را می گیرند و هزاران انسان بیگناه این سرزمین را در لوگر، پکتیا، بدخشان، مزار، غور، زابل، غزنی، جلریز، قندوز… سر می برند… و همین گونه مسئولیت های مهم تری داریم که باید برای به انجام رسیدن شان تلاش کنیم و و زحمت بکشیم…

# انقلاب_تبسم باید آغاز مبارزات ما برای رسیدن به اهداف والا و ارزشمند ملی باشد نه انجام!

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.