آرشیف

2015-10-29

غلام رسول مبین

پیام تبریکیه به جناب داکتر زلمی نورزی

پیام تبریکیه به جناب داکتر زلمی نورزی

بسم الله الرحمان الرحیم

تقرری جناب داکتر صاحب زلمی نورزی یک تن از پزشکان فعال و باتجربه ولایت غور و همچنین سرطبیب شفاخانه ولایتی غور را به حیث رییس شفاخانه انتانی کابل تبریک گفته و برایش آرزوی موفقیت و کامیابی های هرچه بیشتر را از بارگاه الله بی نیاز تمنا دارم.
تقاضامیبرم که در راستای خدمت گذاری به هموطنان ما به خصوص کابلیان و پایتخت نشینان سعی و تلاش عمیق خویش را به خرچ دهند. الحاج داکتر زلمی نورزی سالیان متمادی را در ولایت غور به حیث طبیب و پزشک سپری نموده است و همه از وی خاطره های خوشی دارند. به یاد من وی یگانه پزشک جراح بود که در جریان ژریم تاریک طالبان برای مردمش خدمت و اکنون که به این منصب رسید.  
نظر من منحیث یک غوری این است که خوب شد به کابل وظیفه گرفتند و یک نشانی حداقل برای غوری ها پیدا نمودند. به این نفاق و شقاق که در غور میبینم اگر در غور وظیفه میگرفتند شاید که همین امروز پرچم داران مظاهره و مخاطره برعلیه وی قدعلم میکردند و این شهر را به گرد و خاک میکشانیدند که چرا وی رییس شد و صدها بهانه ی دیگر.
داکتر زلمی نورزی شخصیت تحصیل یافته، اجتماعی، خوش برخورد و شاددل و دریادلِ میباشد که از اوصاف نیکو و مردمی وی همگان مطلع اند.
در اخیر جا دارد که از رهبری وزارت صحت عامه کشور به خصوص جناب داکتر فیروزالدین فیروز جهت حق قایل شدن به غوری ها و ازین انتخاب شایسته و بایسته اش اظهار امتنان و قدردانی نمایم.

باحرمت
غلام رسول مبین
غور، شهر چغچران
07 عقرب 1394