آرشیف

2021-6-14

خواجه محمد نعیم قادری

پیام بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر به مناسبت مرگ جانگداز داکتر فضل الله مجددی از سرداران نیکو نام و پر افتخار جهاد
پیام بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر به مناسبت مرگ جانگداز داکتر فضل الله مجددی از سرداران نیکو نام و پر افتخار جهاد
پیام بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر
به مناسبت مرگ جانگداز داکتر فضل الله مجددی از سرداران نیکو نام و پر افتخار جهاد

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّه …

با تأسف اطلاع حاصل کردیم که جناب داکتر فضل الله مجددی از سرداران دوران پر افختار جهاد و مبارزات آزادخواهی به اثر بیماری جان فرسای کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد. این غم بزرگ را به خانواده، دوستان، شهروندان شریف لوگر و حزب جمعیت اسلامی صمیمانه تسلیت عرض می کنم.

 

فعالیت های مبارزاتی و مجاهدت های خستگی ناپذیر روان شاد مجددی چه در زمان حاکمیت منحوس کمونست ها و روس های اشغالگر و چه در آوان حکومت مجاهدین بر هیچ کس پوشیده نیست و هیچ گاه فریفته ی زور و زر نه شد، دامن نیالود و از خط اعتدال خارج نشد. خدمات ارزنده و مسئولیت های مهم ایشان در دوران پس از جهاد و دوران گذار به دموکراسی نیز ارزشمند و افتخار آمیز است.

 

استدعا دارم که زحمات و مجاهدت های آن روان شاد مشمول تفضّلات الهی و ذخیره‌ی اخروی برای ایشان گردد. و از  خداوند متعال رحمت و مغفرت برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم مسألت می کنم.

 

آری، در چنین برهه ی حساس از روزگار دریغا که ولایت لوگر در غم فراق خسرو صاحب جمال و کمالی به سوگ نشست که عمری برای آزادی و آبادی اش رزمید و مشتاقانه و خالصانه کار و خدمت نمود. او روایت زنده از زمان جنگ و جهاد و یک مدیر کار شناس نظم و نظام بود. او مصداق یک مجاهد نستوه، یک مبارز جسور، یک سنگر دار با انگیزه و یک آزادی خواه با اندیشه بود که با قلم و قدمش خاطرات زیادی در تاریخ جهاد و مبارزات آزادی خواهی و تحقق جامعه مدنی ثبت و روایت های خواندنی را از آن روزگاران جهاد و حماسه به جای گذاشت و مصداق خوبی از یک مبارز متعهد و وارسته بود که نام نیکویش زیب ایوان تاریخ معاصر خواهد بود.

هیأت رهبری بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر وظیفه ی خود می داند تا به پاس گام های استواری که این رزمآور روزگار و مجاهد نامدار ما در عرصه آزادی و آبادی برداشت، نام نیکویش را به ستایش گیرد و فقدان وجود شریفش را در لوگر و کشور یک ضایعه بزرگ به شمار آرد. و متمنی ایم تا خداوند در سرای باقی ، قرار ابدی ارزانی شان بدارد و خانواده و دوستان و شهروندان لوگر را شکیبایی افزون در تحمل این غم بزرگ عنایت فرماید.

نمرده است که شور و شعـور نامیراست

شکسته نیست که همواره کوه پابرجاست

انا لله و انا الیه راجعون

خواجه محمد نعیم قادری

رئیس بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر