آرشیف

2020-7-30

پیام بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر به مناسبت حلول عید سعید قربان ۱۴۴۱ / ۱۳۹۹

 
پیام بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر به مناسبت حلول عید سعید قربان ۱۴۴۱ / ۱۳۹۹

————————————————————————————
بسم الله الرحمن الرحیم
حلول عید سعید و پر میمنت  قربان را که یادگار حضرت ابراهیم خلیل رحمن و جلوه گاه تعبد و تسلیم ابراهیمیان حنیف و فصل قرب مسلمانان به خداوند سبحان است، برای همه مسلمانان جهان به ویژه شهروندان شریف لوگر و کشور عزیز و اسلامی مان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.
این روزها کشور ما حال و هوای عجیبی دارد، که یک طرف سرور و سرود و خوشحالی عید و عیدانه ها همه جا را فراگرفته است و از سوی دیگر چه اشک هایی که از بابت جنگ و خشونت، از دست رفتن دوستان و عزیزان و یا از سر ناداری، رنج و بیماری، بر زمین آرزو ها ریخته می شود.  و چه دل های نازکی که از سر ناراحتی و پریشانی شکسته می گردد! دست های بی نیرو، چشم های پر اشک، قلب های آزرده، پاهای ناتوان، سینه های خسته، دل های مضطرب، دستر خوان های خالی، اتاق های سرد، محله های تاریک، شهرهای بی روح، شهروندان محروم،  غروب های غمگین؛ همه و همه در آرزوی یک تکان فکر و اندیشه برای بیرون رفت از بحران ها و به امید یک حرکت خداجویانه و مهرورزانه و سخاوتمندانه از سوی نیکوکاران، در همه زمان ها، به ویژه در ایام متبرکه عرفه و عید ها اند.
بنابراین بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر  از همه شهروندان عزیز لوگر و کشور صمیمانه می خواهد تا با تبلور ایثار و سخاوت طبع به اوج تکوین این خصایص متعالی نایل آمده و با احساس و درک عمیق از اوضاع و احوال اسفبار میهن درین ایام متبرکه بی نوایان و نیازمندان را فراموش نکرده با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست داشته و شیرینی عید و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو کنند.
در چنین روزگاری جانفرسای که از آسمان این کشور غم می بارد و زمین آن برای همزیستی مسالمت آمیز تنگ شده و نا امیدی سراسر زندگی مردم به ویژه محرومان جامعه را که اکثریت را تشکیل می دهد، فرا گرفته است، شادی و خوشحالی خود را با دیگران شریک سازید. به یقین که نیکوکاران در پیشگاه خدا و خلق عزیزند و گرامی و از بهترین پاداش ها نزد خداوند  برخوردار خواهی شد.
بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و حسنات و قربانی های شما و با دعا برای پایان جنگ و خشونت، از همه کسانی را که برای استقرار صلح و همزیستی می اندیشند، تقدیر و تشکر نموده و دست همه کسانی که درین راستا کار و کوشش می کند به گرمی می فشارد و برای شان آرزوی توفیق می نماید.
امیدواریم  تلاش های دست اندرکاران برای صلح و ثبات به نتیجه برسد و مهر پایانی به فصل جنگ زده شود و نوای سرزندگی و شادمانی در کشور نواخته شود. تا اعیاد آینده ما در سایه امن و آسایش با خوبی و خوشی زیاد برگزار و تجلیل گردد.       
ان شاءالله العزیز .
خواجه محمد نعیم قادری
مسئول بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر
چهارشنبه ۸ ماه اسد ۱۳۹۹
 
* * *