آرشیف

2022-1-9

نظیر ظفر

هر کئ از طالب حـــــمایت میکند

هر کئ از طالب حـــــمایت میکند
در حقیقت یک جــــــــنایت میکند
بر وطن بر دین و بر هر هموطن
تا دم محـــــشر خیانـــــــت میکند

بعد ازینکه طالبان امارت شانرا اعلام کردند ؛ امیر طالبان تمام مخالفین شانرا با صدور یک فرمان مورد عفو قرار داد و رسانه ها مکررا انرا انتشار دادند.
اما خلاف وعده و فرمان قتل و تعقیب و دستگیرئ روز بروز بیشتر گردید ؛ فقر ، بیکارئ و فرار از وطن دستاورد امارت طالبانئ محسوب میشود.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در هر نشست رسانه ای اظهار کرد که عفو عمومی برای  همه یکسان است و ما مطابق شریعت نبوی و قوانین اسلامی عمل میکنیم که نکردند و نمیکنند و بقران خدا ایمان ندارند زیرا خداوند در آیه 178 سوره بقره عفو و گذشت به ویژه در حال قدرت بر انتقام و مجازات را می ستاید و بر کسانیکه در حال قدرت و توان از حق خویش میگذرند و با بزرگواری چشم مجازات میبندند آفرین میفرستد و انرا به عنوان امر معروف و پسندیده مورد تشویق قرار میدهد.
حالا اگر طالبان و امیر شان پیرو مکتب قران اند چرا انرا عملی نمیکنند و بر عکس آن عمل مینمایند و اگر عمل شان مطابق موازین و قوانین قران است چرا تا کنون یک کشور اسلامی ایشان را برسمیت نشناخته است .
دستگیری استاد فیض الله جلال یک جنایت تازه طالبانی است که اگر عفو میبود ایشان را با وجودیکه هیچ جرم ندارند دستگیر نمیکردند ؛ ما نه تنها حا لا  بلکه در زمان غنی فراری نیز صحبت های عالمانه و وطنپرستانه استاد جلال را از طریق رسانه ها می شنیدیم و همان حکومت فاسد غنی فراری اقدام به دستگیری استاد نکرد و استاد جلال خلاف دین و اسلام اصلا صحبت نکرده و نمیکند ، این عمل طالبا یک لکه بد نامی دیگری در دامن امارت شان اضافه شد و ما پشتیبانی خود را از استاد جلال ابراز میکنیم و از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد و و سازمان عفو بین الملل صمیمانه تقا ضا میکنیم تا در رهایی هر چه زود تر استاد جلال سهم انساندوستانه شانرا ایفا کنند.

 

(ظفر)