X

آرشیف

صلح و امنیت نیاز بشر است !

صلح ضامن سعادت، پیشرفت و ترقی است !

زنده گی،کار و صلح هر سه با هم وابسته میباشند. طوریکه برای زنده گی کردن ضرورت به کار است که اگر کار نباشد زنده گی به پیشبرده نمیشود و جریان زنده گی لطمه دار خواهد شد و فقر بیکاری اوج خواهند گرفت .
بخاطر ادامه دادن کار و زنده گی به صلح و امنیت نیاز است پس نخست باید در یک جامعه صلح وجود داشته باشد تا در آن جامعه شهروندان بتوانند کار و تلاش نمایند و بوسیله کار معیشت زنده گی خود را تامین کنند، بنا صلح اگر نباشد زمینه برای هیچ کدام ازین دو مساعد نخواهد بود.                                     
انسان زمانی به ارزش واهمیت صلح ، امنیت ،آرامش و آسوده گی پی خواهد برد که در زنده گی خود با بدبختی،بی امنیتی،بی بندباری ، بی عدالتی و مشکلات اجتماعی روبرو شود.صلح بنیاد زنده گی انسانی را تشکیل میدهد.پیشرفت ،ترقی جامعه،آرامی،خوشی،و خوشبختی همه برای تحقق پیدا کردن نیاز به صلح دارند.
درجایکه صلح امنیت برقرار باشد ،انجا آرامی و خوشبختی است و جوانان ونوجوانان با خیال راحت میتوانند به درس تعلیم خود ادامه بدهند و همچنان درجایکه صلح باشد شهروندان آن دیار به مصروفیت های روزانه خود مشغول خواهند بود. درجایکه صلح و امنیت نباشد انجا زنده گی بشری به دگرگونی ، سردرگمی و اغتشاش مواجه خواهد شد، فقر ،بیکاری وبدبختی که عوامل بدبختی جامعه است به اوج خود خواهند رسید.شهر ها ویران و مکاتب نیز مسدود خواهند شد.در صورت عدم صلح در یک منطقه نادانی و بی سوادی اوج خواهد گرفت. و در میان مردم جای مهر و محبت را نفرت و بدبینی جای خواهد گرفت…..
پس ما جوانان همه مسئول هستیم که دست بدست هم بدهیم وبرای برقراری  صلح وامنیت وآرامش درکنار هم مبارزه وتلاش نمایم و بدبختی را ریشه کن نمایم .

ماصلح میخواهیم !
صلح خوشبختی میاورد!

محمدگل "پویا" فعال جامعه مدنی 
اول میزان 1395فیروزکوه- غور

صلح ضامن سعادت، پیشرفت و ترقی است !

صلح ضامن سعادت، پیشرفت و ترقی است !

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.