آرشیف

2021-10-13

عثمان نجیب

حمدالله، نواسه‌ی ناخلف مولوی:
پدر کلانت هم آب و هوای وطن ما را خوش نداشت. هم او می‌دانست و هم تو بدان که هم مقاومت وجود دارد و هم کسی مفسد نیست. ‌جنگ هزار بار بهتر از زیستن در سایه‌ی اسارت بی‌گانه‌ی بی تاریخ است.
این آدمِ بی نسَب و بی هویت ‌و حرام‌‌ زاد وطن را به یازنه های خود تسلیم کرد و ملت را در گرو پنجابی ‌و خیبری داد. با غنی ‌و کرزی وطن فروش ‌و مادر فروش و فضلی مادر فروش و چهار تا دزدان ‌و سارقان ‌و خاین های بدتر از خود یک شد.
حالا در بامِ بلند نشسته رنج و‌ عذاب کشیدن ملت را مشاهده کرده و نسخه های باداران خود را بر علیه ملت پخش می‌کند.
سوگند به خدا که طالبِ افغانستانی هزار بار با شرف‌تر از شما هاست. طالب علنی دشمنی خود را اعلام کرده و بر کشتار ملت ما کمر بسته و بی مهابا همه را در بند کرده. اما شما بی وجدان های ناموس فروش شرمی نه دارید. شماهایی که همه دارو نه دار مملکت را بلعیدید و همه مُلک را ویران کردید و در یک ترفند از قبل برنامه ریزی شده‌ی آی اس آی و سی آی اِی و سرویس استخباراتی انگلیس و KGB روس و سازمان استخبارات چین و ایران وطن را برای دزدان خیبر‌ پښتونخواه و قوم خود تان رها کردید. هنوز هم به مراد دل تان نه رسیدید؟ تاریخ وطن ما را بخوانید. وطن ما مهد به پاخیزی های ملی در پائیز های زنده‌گی است. تو که از افغانستان نیستی و حرام‌زاده هستی، تاریخ ملت افغانستان را نه می دانی. اطمینان داشته باش که طالب افغانستانی واقعی دیر یا زود متوجه دسیسه های شما جواسیس و هویت فروشان می‌شوند و میله های تفنگ های شان را در دفاع از سرزمین پدری شان که شما ها آن را به آسانی فروختید به سوی پاکستانی ها نشانه می‌گیرند. بسیاری جوانان و مردان فریب‌‌خورده و مسلمان واقعی زودتر متوجه برنامه های شوم شما می‌شود. ملت ما زنده‌گی در برده‌گی و تحت اثر پنجابی و خیبری و نیرو های چند ملیتی بی‌گانه را هرگز نه پذیرفته و نه می‌پذیرد. ثمره های مقاومت های ملی ‌و هویتی را حتا در زمان غنی بادار خودت ‌و نوکر استخبارات جهان دیدی که چی‌گونه به زانو در آورده بودش. در فکر آن نه باشید که طالب پاکستانی یا فوج پاکستان افغانستان را فتح کرده است. در فکر آن باشید که شما آنان را بالای سرزمین مان حاکم ساختید. برای شما ها غیرت و شهامت اصلاً چیزی‌ست که هیچ به آن باور نه ‌دارید، چون از افغانستان نیستید و غیرت و ناموس را به پول فروخته اید. آنانی که برای اعاده‌ی سرزمین از دست رفته‌ی خود و تسلیم شده توسط شما به پاکستان می‌رزمند فرزندان سرزمین مردخیز ما اند و دیر یا زود با یاری خدا و نیروی مقاومت شان در معرکه های آزادی خواهی ‌و در آوردگاه های رزم و آزادی سر بلند ‌و کامیاب می‌شوند. آن گاه شما سیه رویان تاریخ یک بار دیگر سیاه‌رو می‌شوید،‌ انشاءالله.‌

(حمدالله محب در یک گفتگو خبری با شبکه BBC گفت چیزی بنام مقاومت وجود ندارد و همه مردم افغانستان از جنگ و خون ریزیخسته شده اند..!

و کسانی که امنیت کشور را برهم و درهم میزنند یک عده مفسدین و جاه طلب ها اند که هرگز به مقصد شان نمیرسند..!

نوت

لروبر ها چهره های پاکستانی خود را آهسته آهسته ظاهر می‌کنند

1f601.png

از اشغال کشور توسط پاکستان خیلی خرسند هم هستند .)

حمدالله، نواسه‌ی ناخلف مولوی:
حمدالله، نواسه‌ی ناخلف مولوی: