آرشیف

2023-2-19

احمد سعیدی

از دین مقدس اسلام سوء استفاده نکنید 

 

آنچه شما کردین ومی کنید نه اسلامی است ونه سیاسی. 

هموطنان عزیزم همه بر حقیقت والای دین مقدس اسلام و آموزه های اسلامی احترام داریم و

اما متاسفانه در سال های اخیر از نام همین دین اسلام سوء استفاده های بزرگ صورت گرفت ، از نام جهاد ،الله اکبر،  ،ریش ،لنگی ،پکول ،عمامه، درکشور های اسلامی بخصوص افغانستان ملیون ها انسان کشته ، معیوب ،آوراه ،یتیم وبیوه ساخته شدن از نام دین استفاده های ابزاری شد و خانه های مردم به آتش کشیدن ، مراکز عامه را ویران کردن ، تاسیسات ملی را چپاول نمودن و از موقف دینی خویش قرائت های سلیقوی و ضد منافع عامه کارکردن.

هموطن عزیزم باید همه درک کنیم که کسانی که در نیم قرن اخیر از آدرس دین و سیاست بر گرده های مردم ما سوار بودن متاسفانه نه از دین چیزی می دانستن ونه از سیاست ، بلکه تنها نام شام ملا ، مولوی ،قاری ،آخوند ، شیخ الحدیث ،پروفیسور ، مجاهد ،استاد  وغیره بود غیره بود بلکه زره ای از عملکرد های شان مطابقت به پیشوند و پسوند اسم شان نداشت.

به یقین میدانیم که همه جنایت ،وحشت ،ترور ،سرکوب و ظلم خوده جهاد ، و مقدس تلقی کردن و نامش هدایت اسلامی ودستور اسلامی گذاشتن.

آیدیالوژی های سیاسی خوده زیر نام دین و اندیشه سیاسی خوده با قرائت آیت و حدیث برای مردم تطبیق وبستر سازی کردن.

 

خوب هرچه کردین گذشت و حال هم هرچه کنید می گذرد

ولی آیا می دانید که کدام پدیده یا مفهوم ارزش خوده از دست می دهد.

خوب آیا فکر کردین که امروز مردم افغانستان از خیلی مسائل خسته ساختین حتی از بعضی ارزشهای دینی

آیا می دانید امروز مردم چقدر با ترس به مسجد می روند آیا می دانید که امروز خانواده ها علاقه دیروز ندارند که فرزندان خوده به مسجد و مدرسه بفرستند

آیا می دانید که امروز مردم از ریش ولنگی چه بر داشتی دارند.

شاید بدانید و شاید ندانید

ولی من برداشت برتان میگم 

امروز مردم را از اسلام و مبارزه های اسلامی که جهاد و دعوت باشد خسته ساختین آیا می دانید که اشتباهات شما سبب شده که مردم از اسلام فاصله بگیرند. و قیمت اشتباه شما تیکه داران دین و سیاست دین مقدس اسلام پرداخت می کند و مردم بشدت بسوی تنفر دینی درحرکت هستند که عامل شما عالمان دین، رهبران دین فروش ،سیاست پیشه گان کم خرد هستین.

 

خوب شاید دوستی از من انتقاد کند که چرا تند می نویسی پاسخ من کوتاه است کارد به استخوان ملت رسیده و سالها نرم نوشتیم ولی گوش شنوا نبود.

 

خوب اگر دیروز رهبران سیاسی نظام جمهوریت اشتباه کردن در ختم روز دموکراسی بدنام شد ولی در مبارزه شما دین پیشه گان اسلام بدنام می شود.

امروز وحشت تمام عیار از نام اسلام بر زنان جامعه افغانستان تحمیل می شود از آدرس اسلام می شود که پیامد منفی وحشت ناک برای پرستیژ اسلام دارد.

بنآ خواهش من از نسل جوان

لطفآ لطفآ 

پس از این فریب دین فروشان نخورید لطفآ آگاه شوید که سالهاست بنام دین و مذهب از شما قربانی گرفته اند ولطفآ پس از این فریب نخورید .