X

آرشیف

پیام بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر به مناسبت مرگ جانگداز داکتر فضل الله مجددی از سرداران نیکو نام و پر افتخار جهاد
پیام بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر به مناسبت مرگ جانگداز داکتر فضل الله مجددی از سرداران نیکو نام و پر افتخار جهاد
پیام بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر
به مناسبت مرگ جانگداز داکتر فضل الله مجددی از سرداران نیکو نام و پر افتخار جهاد

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّه …

با تأسف اطلاع حاصل کردیم که جناب داکتر فضل الله مجددی از سرداران دوران پر افختار جهاد و مبارزات آزادخواهی به اثر بیماری جان فرسای کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد. این غم بزرگ را به خانواده، دوستان، شهروندان شریف لوگر و حزب جمعیت اسلامی صمیمانه تسلیت عرض می کنم.

 

فعالیت های مبارزاتی و مجاهدت های خستگی ناپذیر روان شاد مجددی چه در زمان حاکمیت منحوس کمونست ها و روس های اشغالگر و چه در آوان حکومت مجاهدین بر هیچ کس پوشیده نیست و هیچ گاه فریفته ی زور و زر نه شد، دامن نیالود و از خط اعتدال خارج نشد. خدمات ارزنده و مسئولیت های مهم ایشان در دوران پس از جهاد و دوران گذار به دموکراسی نیز ارزشمند و افتخار آمیز است.

 

استدعا دارم که زحمات و مجاهدت های آن روان شاد مشمول تفضّلات الهی و ذخیره‌ی اخروی برای ایشان گردد. و از  خداوند متعال رحمت و مغفرت برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم مسألت می کنم.

 

آری، در چنین برهه ی حساس از روزگار دریغا که ولایت لوگر در غم فراق خسرو صاحب جمال و کمالی به سوگ نشست که عمری برای آزادی و آبادی اش رزمید و مشتاقانه و خالصانه کار و خدمت نمود. او روایت زنده از زمان جنگ و جهاد و یک مدیر کار شناس نظم و نظام بود. او مصداق یک مجاهد نستوه، یک مبارز جسور، یک سنگر دار با انگیزه و یک آزادی خواه با اندیشه بود که با قلم و قدمش خاطرات زیادی در تاریخ جهاد و مبارزات آزادی خواهی و تحقق جامعه مدنی ثبت و روایت های خواندنی را از آن روزگاران جهاد و حماسه به جای گذاشت و مصداق خوبی از یک مبارز متعهد و وارسته بود که نام نیکویش زیب ایوان تاریخ معاصر خواهد بود.

هیأت رهبری بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر وظیفه ی خود می داند تا به پاس گام های استواری که این رزمآور روزگار و مجاهد نامدار ما در عرصه آزادی و آبادی برداشت، نام نیکویش را به ستایش گیرد و فقدان وجود شریفش را در لوگر و کشور یک ضایعه بزرگ به شمار آرد. و متمنی ایم تا خداوند در سرای باقی ، قرار ابدی ارزانی شان بدارد و خانواده و دوستان و شهروندان لوگر را شکیبایی افزون در تحمل این غم بزرگ عنایت فرماید.

نمرده است که شور و شعـور نامیراست

شکسته نیست که همواره کوه پابرجاست

انا لله و انا الیه راجعون

خواجه محمد نعیم قادری

رئیس بنیاد اجتماعی و مدنی لوگر

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.