X

آرشیف

نامه ای به وزیر خارجه:

جناب محترم صلاح الدین ربانی وزیر خارجه دولت بنام  جمهوری اسلامی افغانستان و رهبر حزب جمعیت اسلامی افغانستان !
احتراما اسلام علیکم و رحمت الله و برکاته! 
ضمن سلام و احترامات به عنوان یک جوان افغانستانی هم تبار و هم زبان، و از جهتی پدری هم حزب، به عرض می رسانم که جناب عالی در دولت افغانستان یا نخواست کار مهم و مفید انجام بدهد و یاهم رقبایی سیاسی تان نماندند، به هرحال آنچه که عیان است نیاز به بیان نیست؛ ولی جایگاه و موقف تان در بین جامعه جهانی تا هنوز به عنوان وزیر خارجه و رهبر یک حزب سیاسی تثبیت و تضمین است.
با درک موضوع فوق، به عنوان یک جوان پشنهاد می کنم: همان طور که جناب شان در جریان قرار دارند ملت مسلمان میانمار دارند سخت ترین رنج تاریخی و فجیع ترین جبر و ستم زمانی را متحمل می شوند، و از نظر منی جوان شایسته است و می زیبد که شدید ترین لحن تقبیح و آخرین توان تان را به کار گرفته، هم دردی و هم صدای ملت مبارز افغانستانی را با ملت مظلوم و محروم قرار گرفته ای مسلمان میانمار و مسلمانان جهان اسلام شریک بسازید.
جناب عالی می دانم که زندگی بیشتر شما رهبران کنونی افغانستان در گروه دلخوشی  و هم کیشی با آمریکایی ها نهفته است؛ اما مطمین باشید که آمریکایی ها هرگز دوست شما نخواهد شد و همین که تغییر رفتاری و گفتاری از طرف ملت نسبت بشما رو نما گردد و با یک چشم به هم زدن  بدیل بهتر و وفادار تری پیدا خواهند کرد و شمارا همچون برگ کاهی به روی آب روان، رها می کنند؛ بنا برین زیبنده است که تا زنده هستیم زندگی کنیم.
جناب رهبر حزب جمعیت اسلامی و وزیر خارجه دولت بنام جمهوری اسلامی افغانستان! ملت افغانستان هم در شبکه های اجتماعی و هم در مجالس مذهبی، سیاسی و اجتماعی در حد کافی این جنایت هولناک را تقبیح نمودند، اما متاسفانه از آدرس دولت بنام جمهوری اسلامی افغانستان ما هیچ شاهد یک عکس العمل نبوده و نیستیم، و به یقین ملت که خود را مسلمان می دانند و حتا آنانی که چندان دلخوشی از اسلام ندارند و در زیر اداره شما ها زندگی می کنند، توقع دارند که کمی از غلامی تان کاسته و این وحشی گری های یهودی ها و بودایی هارا محکوم بسازید و اگر نیاز است از ملت کمک بخواهید. مردم افغانستان بهتر از مردم هر جهان دیگر درد مسلمانان مظلوم قرار گرفته و محروم مانده میانمار را درک می کنند؛ چون ملت افغانستان شاهد چنین فجایع و بد بختی های بوده و هستند.
ختم کلام :
رهبران احزاب سیاسی؛
بزرگان اجتماعی؛
فعالان جامعه مدنی؛
و تمام اقشار جامعه افغانستانی!
باید همه بدانیم که دفاع از مردم میانمار، و تقبیح عمل غیر انسانی یهودیها و بودایی ها دفاع از اسلامیت و انسانیت است؛ نه دفاع از افراطیت و تند روی. امید که سکوت را شکسته و هم نوایی خود را با ملت ستم قرارگرفته میانمار بیان دارید!

کوهین 
14/6/1396 
کابل – افغانستان.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.