X

آرشیف

متولی روضه شریف وبازی با کلیمات !
ژانویه 15, 2018

afrotan

نگاه متفاوت به مؤلفه تشکیلات سازی در جامعه افغانی !

نخست برخود واجب میدانم با طرح یک فرضیه مهمی که اصولأ درشرائط کنونی جامعه ما گریبان بسیاری از روشنفکران و نخبه گان ارجمند ملت  ما راگرفته است اشاراتی داشته باشم . زیرا مدتها در  نوشته ها وسخنرانیهای اکثریتی ازروشنفکران ورهبران این جامعه جنگزده  که خود را وارثان برحق بزرگترین نهضت های انقلابی و آزادی بخش درجهان می نامند  خوانده ایم وشنیده که نظام حاکم و رجال مهم آنرا با زننده ترین الفاظ و کلیمات به نقد کشیده اند و برای یک شنونده امیدی بدست میدهد تا بگوید که وعده خدا نزدیک است !! بگذارید نظام کنونی سرنگون شود و حکومت درنتیجه انتخابات آزاد و عادلانه ، تأسیس شود،آنوقت خواهیم دید که آفتاب چگونه می تابد ، گل های عدالت و آزادی چگونه می شگوفند ؟

http://www.dailymotion.com/video/x5w15fq

همه از خود می پرسند چگونه ممکن است شخصیت بزرگ جهادی و مرجع امید بسیاری از ناامیدان  با این گُنده گی و با چنین طمطراق و دربستر تاریخ خون آلود ما نه تنها  بامردم فقیر و جنگزده ای کشور بلکه با خدای بزرگ  عهد وپیمان ببندد حتی به آنچه که خود تکرار می کنند عمل نه کند ؟ واضیح است که ا ین قصه سردراز دارد .! اما تعجب وتأسف ما از اینجاست که نه تنها این مدعیان تحقق اسلام ناب محمدی و اسلام صد درصدی در جامعه بشری بویژه آنگاه که تنها توشه راه بزرگترین نهضت های اجتماعی و سیاسی در قرن حاضربا  حضور نیرومند فکری و اعتقادی اش که ریشه در عقلانیت مردم داشته است تعبیر و تثبیت می گردد که نباید بدون عرضه ء پایه های منطقی و عقلانی برای رفع نیازمندی های بشری با اتکأ به تاکتیک ها واسلوب های استعمار معاصر که برای تاراج و غارت ملت های جهان سومی بکار میبرند اسلام را بحیث نقشه راه علمی و آزادی بخش معرفی میدارند ، 

ادامه مطلب در اینجا

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.