X

آرشیف

غنی دورغ گوی ماهر !

اشرف غنی احمدی زی در طی سفری که در ولایت غور، برای دیدار و عرض تسلیت به خانواده های 30تن  شهدای ۵عقرب – که توسط گروهای هراس افگن که در شمال فیروزکوه تحت نام طالب و داعش جان های خود را از دست داده بودند- بحضور داشت صدها شهروند این ولایت،  چنین وعده سپرده بود:
1- خون ۳۰ تن شهدای ۵ عقرب را میگیرم ، و لانه های هراس افگنان را در ولایت غور از بین میبرم، عملیات که تحت نام ظفر ۳۷ درشمال فیروزکوه راه اندازی گردیده، بدون امر من، توقف نخواهد کرد .
2- بند برق پوزلیچ در مدت معینه آن اعمار میشود .
3- سرک غور _هرات و غور_کابل را وصل میکنم .
غنی بعدازینکه از غور عازم کابل گردید، تمام وزیرای کابینه خودرا جمع کرد و دستور داد تا در مدت یک هفته تمام وزارت خانه های مربوطه پلان های انکشافی خود را در مورد غور تهیه نمایند که متاسفانه هفته ها و ماه ها میگذرد و از کابینه غنی اثری نیست.
این یک نمایش بیش نبوده و وعدهای  غنی مثل یخ روی آب از بین رفت و به باد فراموشی سپرده شد.
قابل ذکر است که بند برق گرمابک، همرا با شرکت قرار دادی به چالش مواجه شده و سرک مرکزی غور هم در ‌پلان انکشافی جایی ندارد و همچنان عملیات ظفر ۳۷ هم بی نتیجه ختم شد و خون شهدا همینطور به باد فنا رفت. 
در حالیکه غنی بسیار جسورانه باصدای بلند فریاد میزد که پارچه امتحان مرا بعداز ۶ ماه نمره بدهید! اکنون ۴ ماه میگذرد اما تا فعلا نمراتش در نزد ما صفر است و یک درصد هم به وعده های خود عمل نکرده است .
این حقیقت است که مامردم غور خوش باور، ساده اندیش ،سطحی نگر هستیم با چهار تا دروغ غنی دل مان را خوش کردیم و به تعریف و توصیف اش پرداختیم.
من از همان اول میدانستم که غنی یک سیاستمدار ماهر است تمام حرف های او فقط در حد شعار است و جنبه عملی ندارد .
این ها همه خاک زدن های بود که در چشمان مردم غور زده شد و غنی بخاطر جلب رضایت مردم غور و کمپاین برای خود وعده های گرم و چرم سپرد وبس!
#لطفآ همگانی سازید تا به گوش غنی برسد.
محمدگل "پویا" فعال مدنی
غور- فیروزکوه

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.