X

آرشیف

عید شما مبارک

بسم الله الرحمن الرحیم

عید شما مبارک

خجسته ایام عید سعید فطر را برای همه مسلمانان جهان، مردم ستم کشیده، زجر دیده و مظلوم افغانستان وبطور خاص مسلمانان پر درد و رنج غور باستان تبریک عرض میداریم. امید واریم از برکت این روز های پر فیض الهی صلح، امنیت و برادری در سر تا سر جهان و افغانستان تا مین و دشمنان اسلام و انسانیت در هر چهره و لباس که هستند منکوب و نابود گردند. جشن عید سعید فطر جشن پر فیض وبرکتی است غنچه های فطرت انسان در سپیده عید فطر، شکوفا میشود و روح انسان با ایمان و آزاده در فضای آگنده با عطر پیروزی و خوشی به پرواز در می آید.
عید فطر، عید فطرت است، روزی است که انسان بعد از صیام و قیام  به فطرت پاک خود باز می گردد و به شکرانه این بازگشت، به ستایش باری تعالی به جشن و سرور می پردازد. امید واریم همه مسلمانان بعد از رمضان هم این فطرت پاک الهی را حفظ  و در راه خوشی، رفاه، امنیت، سعادت و شاد کامی بندگان خدا قدم بردارند.
عید فطر،  روز بازگشت به فطرت، بازگشت به خدا، روز جدا شدن از زمین و پیوستن به آسمان ها و عروج به عرش اعلی است. عید فطر نماد از پرواز انسان به ملکوت معنویت الهی است. درین روز بعد از افطار و صدقه به نیازمندان به نماز پر شکوه و پر فیض  عید فطر بشتابید که سرچشمۀ از انوار پر برکت الهی است که انسان های مؤمن، جان و روح خود را در زلال آن می شوید و به فطرت پاک خود باز می گردد. صفوف به هم پیوسته انسانها  در نماز عید، نماد از وحدت، یکپارچگی و اخوت امت اسلامیست که مؤمنان در آن بدون تبعیض و تفاوت دوشادوش یکدیگر به ستایش حق تعالی می پردازند و نعمت های بیکرانش را سپاس می گویند. شما این روز را با  ذکر بزرگی خدا، با تکبیر و تحلیل و تسبیح زینت بخشید. چون پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: عیدهای خود را با گفتن اللّه اکبر آذین بندید و  عیدهای فطر و قربان را با جملات لااله الااللّه و اللّه اکبر و الحمدللّه و سبحان اللّه آذین بخشید.
خداوند ج همه مسلمانان را توفیق عنایت فرماید تا تمام عمر را با عبادت و ذکر خدا و خدمت بخلق الله سپری کنند آمین.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.