X

آرشیف

ستراتیژی قربانی تاکتیک!

هدف قربانی وسایل و راه رسيدن به آن! 

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته 
فراخوانی فراحزبی، حزب اسلامی. در اروپا توجه من را به ضرورت کفتن مطالب ذیل جلب کرد که ضرورت ګفتن و شریک ساختن آنرا با شما هموطنان مدتها در ذهن داشتم. 
فراخوان تدوير نشستهای وسيع خارج ازچوکات یک حزب و سازمان سیاسی 
برای اھداف ملی و خير همگانی نظر بس عالی، ضرورت و خوب است. این اقدام قابل پاداش به دربار الهی ج ( انشاء الله تعالی)  و مردم است. 
در قسمت پاداش الھی مساله حل و ان ذات (ج )به ظاهر و باطن انسان ها آګاه است. 
و اما ملت و پاداش ان: ملت بارها سوخته و هر بار به دست دراز شده اعتماد کرد، اما در موارد  زیاد ریسمانه ها را مار یافته. لذا مردم سخت محتاط، بدبین ، کنجکاو و حتی بخاطر تجارب بد در ګرفتن و نه ګرفتن دست دراز شده و لو به خیر سخت جبون شده اند و ملامت هم نیستند. زهر پراګنیهای بخش از میدیا در موارد حق و ناحق  برای عدهء زیاد از مردم تمیز و تفکیک دوست و دشمن را مشکل ساخته. 
لذا:
اګر دعوت فراحزبی است که قرار دعوتنامه، چنین است و این کار ضرورت و خوب است‌، ضرورت است دعوت و این خبر دعوت نیز از جانب کمیتهء تدارکاتی فرا حزبی باشد.  در متن میتوان دعوتنامه نام احزاب، سازمانهای سیاسی و اجتماعی و حتی شخصیت ها برجسته کشور، در فراخوان و یا صرف ذکر کلکتیف این نشست را با هدف مشخص عام ملی با تعین وقت و محل فرا خواند. تسوید قطعنامه توسط کمیته تدارکاتی خارج حزبی- فرا حزبی عملا قابل قبول به اشتراک کننده، تصویب و نشر وسیع ان ضرورت جدی است. 
 حضرت نوح ع. زمانی کشتی نجات میساخت اولا ملت و امت را به تمام خطر های وارد و کل قضیه آشنا کرد و مسایل را با امت در میان ګذاشت. در غیر آن نشستها همان جلسات محدود  حزبی بیش نه خواهند بود.
با تأسف باید اعتراف کرد ما چه در جريان مبارزات سياسی و چه در مبارزات کار روزمره لحظات تأسف بار داریم که به علت عدم دقت در شکل هم است. ای وای اګر محتوی کاری بعضی اقدامات و برنامه ها هم خطاء باشد. ما در مواردی محاسبه، تصور و یقین داشته ایم و  کرده ایم که هدف عالی ودرست است که این ایمان و عدم تزلزل به هدف به ذات خود مشکل ندارد اما در راه رسیدن به ان از روشهای کار ګرفته ایم و یا به ګرفتن روشهای وادار شده ایم که هدف  وستراتیژی قربانی تاکتیک شده است. 
کور، کالي ډو‌‌‌‌‌‌ډۍ، را حتی در زنده به ګور کردنها و کشتن های دسته جمعی ظالمانه دریغ نه کرده ایم، در خدمت و تحقق اهداف استراتیژيک استابلشمنت دشمن و پاکستان عملا و نه خواسته قرار ګرفته ایم و در موارد تلاش کرده ایم مردم را به جبر و اکراه به جنت روان کنیم!؟ درحالیکه این فهم درست از قضایا و فهم درست از دعوت نیست. 
ما وظيفهء رساندن حق داریم. هدایت از جانب الله تعالی و انتخاب ازبنده است.
الھی ما را توفیق اعطا فرما تا راه درست را درک و توان عمل به حق را داشته باشیم. آمین یا رب العالمین. 
امید این مطلب مانند پيام و نظر من به اشتراک کننده های این نشست به سمع رسانیده شود.

دوکتور صلاح الدین سعیدی 
۰۰۴۴۷۸۸۶۴۷۴۶۳۸
۱۳/۱۲/۲۰۱۶

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.