X

آرشیف

ترامپ آمریکا و جهان را به پرتګاه میبرد!

 

انسداد دروازه های

 سفارتخانه های اسلامی، مسیحی، و کشورهای معترف به حق و راستي در روابط جهانی، در امریکا کمر دونالد ترامپ و استکبار را خم خواهد کرد! 

بر احزاب بزرګ و قبول کننده اصول و نورمهای قبول شدهء جهانی در امریکا و جهان است تا در برابر ظلم و استکبار، توهین و تحقیر نظام بین المللی موضع روشن و رسای خویش را بیان بدارند. این موضع روشن و دست به کار شدن متمدانه حد اقل حداقل  آن مبرر را که افراطيت جوامع مختلف استدلال میکنند از دست شان خواهد ګرفت. 

به یقین جهان و بشریت، مردم امریکا بخاطر این تصمیم نابخردانه دونالد ترامپ قیمتهای بزرګ خواهند پرداخت. ترامپ همانګونه که از سیاست ١٠٢ روز قبل خود در مورد اسيای جنوبی و پاکستان عدول کرد و به خاطر سیاستهای نابخرانه  و استکبار خودش مجبور به عدول، تعامل و زانو زدن به پای پاکستان را آغاز کرد، در سطح جهانی نیز روز تا روز منزوی خواهد شد.

ما میدانیم و شواهد کافی در دست است که ادارهء ترامپ امریکا بخاطر تحقق بخش از برنامه ها و حیثیت در حال زوالش در منطفهء ما منافع و مصالح ملی افغانستان را قربانی و در تعامل با پاکستان ازکیسهء خلیفه  خواهد بخشید و منافع ما را قربانی خواهد کرد. حکومتهای جبون، دست نشانده و جیره خور  نیز تحت فشار  سیاستهای نابخردانه و غیر عادلانه روز تا روز اعتبار و حیثیت اګر نزد بعضی مردم دارند، از دست خواهند داد و به قهر ملتهای خویش مواجه خواهند شد. از سیاست استکبار بیشتر از همه مستکبر ، مردم ببګناه آمريكا، جهان و بشریت متضرر خواهند شد! 

https://www.pashtovoa.com/a/4151732.html

 

بې ضمیره

شنه دالرې اخلي ځینې جګو شملو باندې

 کړې یې سودا وي په اسلام او پښتو باندې

 

 اخلي شنه  ‌‌‌‌‌‌ډالرې د عزت  ضمیر پروا نکړي

کاندی مدام لوبې خپل حیثیت او ابرو باندې 

——————-

سعیدی

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.