X

آرشیف

ضرورت به ایجاد چتر بزرګ ملی! 
شواهد و علایم زیادی نشان میدهد که فریب و بازی بزرګ ای اس ای در افغانستان روی کار و در حال اجرا است!
شواهد و تحلیل های روشن سیاسی و واقعیت های روی زمین نشان میدهند که ملا هیبت الله اصلی وجود ندارد و مانند ملا محمد عمر از قبر حکومت میکند.
شواهد نشان میدهند که شخصیکه در چهرهٔ مشابه و شخص ملا هیبت الله اکت و تمثیل میکند، از جریان امریکا و متحدین دست اول شان و جناب خلیل زاد هم خبردارند! تأکیدات مکرر جناب خلیل زاد که ملا هیبت الله وجود دارد، ګواهی میدهد که تفاهم بین ایشان و ای اس ای در میان است تا این راز مانند قضیهٔ ملامحمد عمر افشاء نه شود و بازی مشابه به ګردانندګی ای اس ای مساعدت شود!
دیده میشود که در مجموع تلاش برای از بنیاد براندازی فکر و حاکمیت اسلامی هم در محور قرار دارد!
هدفمند هر زمانیکه فکر نبود ملاهیبت الله تقویت شده و شدت می یابد، با خبری از نشست افراد دست اول طالبان و سفر شان به قندهار  تنظیم و خبر داده میشود!
در کل دارد که بازی ای اس ای و امریکا برای اهداف شان ادامه دارد.
درین میان مردم ما و بدنام سازی اسلام و تقابل امریکا، چین و روسها مرکز سخن است!
بلی در عمل برای تحقق اهداف دیګران، تراژیدی ملت افغان در رأس ادامه دارد!
برماست متحد و متفق شده و آدرس بزرګ ملی را تشکیل داده و مانند صدای بزرګ ملت افغان وسیلهٔ تشکیل بن جدید که تصمیم استخبارات دیګران برای ما بدون ارادهٔ ملت افغان، حاکمیت فراشوتی ایجاد کردند، نه رویم و باز تصمیم ګیرنده را استخبارات بیرونی و همسایه ها نه سازیم.
اینکه ملا هیبت الله باشد و یا نباشد، و یا بعد از کشته شدن وی شخص دیکر نصب و در واقعیت ګردانندګی پاکستان باشد و یا کار حلقهٔ از طالب، روش تمامیت خواهی حرکت طالب، منتفی ساختن سایر نیرو های واقعی جامعه، تیرانی، لاقانونی و عدم مشروعیت و عدم تعهد به مشروعیت متداول  طالب و نفیه چنین مشروعیت توسط طالب قابل قبول نیست و مردود میباشد! چنین حالت موجب و عامل ادامهٔ جنک و انزوای کشور و مردم ما شده و این پروسه تعمیق خواهد یافت!
انتخاب سیاست جنگ و تراژیدی، ادعا های کاذب اینکه طالب همه شرایط را برای به رسمیت شناسی اماده کرده اند و عدم شناخت فرق بین تعامل و به رسمیت شناسی و خود را بخاطر فریب دیګران، فریب دادن و  عمدا مغالطه کردن، قابل قبول نیست!
درین میان اکت و تمثیل ارادهٔ ملت توسط آنهایکه خود عامل عمدهٔ تراژیدی بیست سالهٔ مردم مابودند و حال باز خیال قدرت یکه تاز دارند، خواب و خیال بیش نیست!
ایشان باید بدانندکه ملت افغان دیګر ملت بیست سال پیش نیست و آمریکا دیګر در مقام و حثیت بیست سال پیش قرار ندارد! ضربهٔ شدید کشند به خیثیت آمریکا را سیاستهای ۲۰ سال ګذشته و سیاست خطای اعمال شده در توافقات به نام دوحه، زده و دیګر آبروی لازم برای امریکا نه کذاشت. دالر دیګر دارد از قوت خود میکاهد و ین چینایی در حال قوت است!
بر ماست متحد و متفق شده و تحت نظر شورای عالی نجات متشکل شده از پایین و توسط پیشتازان جامعه به پروسهٔ حاکمیت که توسط ملت پیش کشیده شود، برویم!
افغانستان باید جایګاه وصل منطقوی جهانی خود را قوت دهد!
یک لحظه غفلت، نا بخشودنی و غیر مسوولانه است.
با مسرت تلاش مدافعان منافع ملی مانند یک نهاد چتری و غیر حزبی برای ایجاد یک چتر عظیم و بزرګ ملی در مراحل خوب خود قرار دارد و ان شاء الله درین راستا چتر بزرګ نجات ملی عنقریب اعلام موجودیت خواهد کرد!
برماست تا قبل ازینکه دیر شود باید،قوت و قدرت ملی را منظمتر ایجاد و به کار ایئتلاف بزرګ نجات بخش ملی در عالم اسباب، قوت داد و چنین خوشخبری در حال تشکل و ایجاد است!
داکتر صلاح الدین سعیدی
۹/۴/۲۰۲۳
۰۰۴۴۷۸۸۶۴۷۴۶۳۸
X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.