X

آرشیف

باز گشت همه بسوی اوست

بخش فرهنگی و ارتباطات بنیاد فرهنگی جهانداران غوری

 

جناب والی صاحب فضل احمد خان

با تأسف شنیدیم که دست ناپاک دشمنان بشریت با زبریختن خون شخصیت مردمی و نامدار ولایت مان عبدالرحمن برادر شما آلوده باعث شهادت این شخصیت خوب ولایت ما گردیده است. بنیاد فرهنگی جهانداران غوری این حادثه ی المناک را بشما، فامیل محترم شما و تمام اقوام عینی که سالها با صداقت و شایستگی در خدمت مردم غور قرارداشته و دارند تسلیت عرض نموده، از بارگاه خداوند بزرگ برای بازمانداندگان صبر جمیل و برای مرحومی جنت برین آرزو می برد.
بلی هموطنان گرامی ؛ به قتل شخصیت ها و افراد سر شناس نمی توان عطش سفاکی را فروهشت، بلکه با صلح و درک واقعیت های عینی کشور بخصوص ولایت عقب نگهداشته شده غور می توان بسوی فرهنگ سازی و پیشرفت قدم برداشت، پس بیائید همه عقده های را که دیگران برما بستند، با مطالعه از وضع مشخص ولایت مان تحلیل و برای ازبین بردن منازعات راه های حل انسانی را دستیاب و بدان توصل ورزیم.
بار دیگر تسلیت و همدردی بنیاد فرهنگی جهانداران غوری را به پیشگاه شخصیت مردمی غور جناب فضل احمد خان ابراز و برای شان از خداوند عالم استقامت و حوصله مندی بیشتر مسئلت می نمائیم.

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.