X

آرشیف

فراغت ۲۶ نفر از مرکز تعلیم القرآن لیسه پسرانه مرکز ولسوالی تیوره ولایت غور

 

با مسرت فراوان، آمریت لیسه پسرانه ولسوالی تیوره دومین دوره فارغین قراءت قرآن کریم از مرکز تعلیم القرآن این لیسه  را با موفقیت به پایان رساند. در این دوره، ۲۶ نفر از استادان و شاگردان با دستار فضیلت مزین شدند و این برنامه با برگزاری محفلی با شکوه گرامی داشته شد.

مرکز تعلیم القرآن لیسه پسرانه تیوره با تلاش‌های بی‌وقفه استاد قاری هدایت الله احمدی آمر لیسه مرکز تیوره و همکاری‌های ارزشمند قاری ممتاز غور، استاد القراء عبدالمتین نصرتیار، توانسته است نقش مؤثری در تقویت علوم اسلامی، عصری و قراءت قرآن کریم در این منطقه ایفا نماید.

این محفل با حضور گرم و صمیمی اداره محلی، علمای گرانقدر تیوره و پرچمن، اولیای شاگردان، محاسن سفیدان، جوانان و نوجوانان برگزار شد. در این مراسم، مسئولین ولسوالی تیوره از ابتکار و تلاش‌های ارزشمند آمریت لیسه پسرانه تیوره به سرپرستی استاد قاری هدایت‌الله احمدی تقدیر و تشکر بعمل آورده و زحمات بی‌پایان این استاد گرانقدر را ستودند. در این جشن فراغت هر یک از علمای کرام نیز در ارتباط با فضیلت علم و نقش علما در جامعه به ایراد سخنرانی پرداختند.

در اخیراستاد هدایت‌الله احمدی، آمر لیسه پسرانه مرکز تیوره، پیام خوش آمد گویی خود برای مهمانانی  که از اقصی نقاط ولایت غورخصوصاً استاد القراء عبدالجمیب پویا وهمراهان  تشریف آوردند تقدیم نموده و  در سخنان خود از حمایت‌های همیشه‌گی اداره محلی، اولیای شاگردان و مردم علم‌دوست تیوره تقدیر و تشکر نموده و وعده داد که همچنان با تلاش‌های بی‌وقفه، برنامه‌های آموزشی و تربیتی بیشتری را به اجرا درآورده و به ارتقای سطح علمی و معنوی شاگردان ادامه خواهد داد.

بخش فرهنگی آمریت لیسه پسرانه مرکز ولسوالی تیوره از تمامی افرادی که در این موفقیت سهیم بوده‌اند، تشکر و قدردانی می‌نماید و امید دارد که با همت و تلاش مشترک، شاهد پیشرفت‌های بیشتر در عرصه تعلیم و تربیت در این منطقه باشیم.

بخش فرهنگی آمریت لیسه پسرانه مرکز ولسوالی تیوره

۱۸ محرام الحرام ۱۴۴۶-  ۳ اسد

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.