X

آرشیف

۵۹ طالب در غورو هرات به نیروهای امنیتی تسلیم شدند

مسوولان امنیتی در حوزه غرب کشور می گویند که در ادامه عملیات تصفیوی “طوفان هریرود” که به هدف پاکسازی شاهراه غور-هرات از وجود طالبان راه اندازه شده است، ۵۹ طالب مسلح در ولسوالی های شهرک ولایت غور و چشت ولایت هرات به نیروهای امنیتی تسلیم شدند.
در خبرنامه که از جانب قول اردوی ۲۰۷ ظفر به بخش خبر وبسایت جام غور مواصلت ورزیده، چنین نگاشته است:”ملا ناصر با ۲۰ تن از افرادش و ملا صلاح الدین با ۳۱ تن از زیر دستانش در روستای جام ولسوالی شهرک ولایت غور و قوماندان عبدالاحد با ۸ تن از جنګجویان در ساحه دره تخت ولسوالی چشت شریف ولایت هرات به نیروهای ملی دفاعی و امنیتی تسلیم شدند”.
در خبر نامه آمده است که این شمار از طالبان بعد از سالها جنگ در برابر نیروهای امنیتی سرانجام مجبور به ترک خصومت شده و سلاح های شان را به زمین گذاشتند.
قابل ذکر است که از آغاز عملیات تصفیوی “طوفان هریرود” در شاهراه غور-هرات تا اکنون ۳۴۳ طالب در غور و ۵۷ طالب هرات به نیروهای امنیتی تسلیم شده اند.

سه شنبه ۱۵ دلو ۱۳۹۸ برابر است با ۴ فبروری ۲۰۲۰
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.