X

آرشیف

۲۹ پروژه انکشافی به هزینه بیش از ۶۵ ملیون افغانی در غور آغاز شد

دوشنبه ۱۵ سرطان ۱۳۹۴ برابر است با ۶ جولای ۲۰۱۵
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 
 
مسوولان ریاست احیاء و انکشاف دهات ولایت غور می گویند که ۲۹ پروژه انکشافی را به هزینه (۶۵۹۶۳۷۰۰) افغانی در ۵ ولسوالی آن ولایت تهداب گذاری کردند.
انجینر تاج محمد زلال رئیس احیاء و انکشاف دهات می گوید که این پروژه ها شامل اعمار ۱۲ بند آبگردان، ۱۳ دخیره آب زراعتی و ۴ پروژه اعمار کانال زراعتی بطول ۳۱۵۰ متر میباشد که ۳۸۳۰۵ جریب زمین زراعتی را زیر آب قرار میدهد.
پروژه های یاد شده در ولسوالی های فیروزکوه، شهرک، دولینه، دولتیار، و لعل و سرجنگل اعمار میگردد که (۱۰۶۴۵) فامیل از آن مستفید خواهند شد.
انجینر محمد شفیق وکیل، آمر برنامه های ریاست احیاء و انکشاف دهات تهداب گذاری این پروژه ها را یک گام مثبت در راستای انکشاف روستا ها دانسته و گفت، پروژه ها توسط شوراهای انکشافی قریجات در ولسوالی های یاد شده تطبیق میگردد که از یک طرف در ظرفیت سازی شوراها و کمک برای اقتصاد مردم است و از سوی دیگر زمینه ساز صلح و امنیت در مناطق دور افتاده میگردد.
در جریان یک ماه گذشته تعداد ۶۷ پروژه انکشافی برنامه همبستگی ملی در ولسوالی های ساغر، تولک، دولینه، دولتیار و چهارسده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته بود.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.