X

آرشیف

یونیسف فعالیت‌هایش را در ولایت غور به حالت تعلیق درآورد

منابع محلی در ولایت غور می‌گویند که دفتر صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) از دو روز به این طرف فعالیت‌هایش را در این ولایت به حالت تعلیق درآورده است.

باشندگان ولایت غور از تعلیق فعالیت‌های یونیسف در این ولایت ابراز نگرانی می‌کنند و می‌گویند که این تصمیم مشکلات بزرگی را برای مردم خلق خواهد کرد.

یک باشنده‌ی غور گفت: «دفتر یونیسف تمام فعالیت‌هایش را در ولایت محروم غور متوقف کرده است. مردم غور نیاز جدی به کمک‌های دفتر یونیسف داشتند، چون این نهاد بیشتر در بخش صحت و معارف فعالیت می‌کند. اگر فعالیت‌هایش متوقف شود، مشکلات بزرگی برای مردم غور به دنبال دارد.»

یونیسف تاکنون در این باره چیزی نگفته است، اما برخی منابع «دخالت طالبان در روند کاری یونیسف و توزیع کمک‌ها» را از دلایل به تعلیق درآمدن فعالیت‌های این نهاد در غور عنوان کرده‌اند.

با این حال، مسئولان محلی طالبان در ولایت غور نیز تعلیق فعالیت‌های یونیسف در این ولایت را تأیید کرده و دلیل آن‌را «غیرموجه» دانسته‌اند.

عبدالواحد حماس، سخن‌گوی والی طالبان در غور به روزنامه اطلاعات روز گفت که در برابر فعالیت و برنامه‌های کاری دونرها و مؤسسات در این ولایت «هیچ گونه مزاحمت و چالشی» از طرف ارگان‌های دولتی وجود ندارد.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.