X

آرشیف

یاد بود از نخستین سالروز وفات مارشال فهیم در فیروزکوه

سه شنبه ۱۹ حوت ۱۳۹۳ برابر است با ۱۰ مارچ ۲۰۱۵
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 
 
از نخستین سالروز وفات مارشال محمد قسیم فهیم در فیروزکوه، مرکز ولایت غور، تجلیل بعمل آمد. مارشال فهیم از فرماندهان جهادی کشور سال گذشته به تاریخ هجدهم حوت وفات کرد.
محفل که به همین مناسبت در سالون کنفرانس های مقام ولایت تدویر یافته بود علاوه بر هیئت رهبری ولایت، رئیسان ادارات دولتی، افسران، مجاهدین، ده ها تن از بزرگان، متنفذین قومی و رسانه ها اشتراک ورزیده بودند.
سید انور رحمتی والی غور از کارنامه ها و مبارزه های مارشال محمد قسیم فهیم معاون اول رئیس جمهور اسبق به خوبی یاد نمود و گفت:" مارشال محمد قسیم فهیم در زمان جهاد و مقاومت و تشکیل حکومت بعد از سقوط طالبان نقش مرکزی را داشت".
آقای رحمتی مارشال فهیم را شخص اثر گذار تاریخ معاصر کشور نامید و گفت که وی برای ایجاد وحدت و یکپارچگی تلاش های زیادی را انجام داد و بیشترین توجه اش به نوسازی و بازسازی کشور بود.
سخنرانان این محفل به نوبه خود از کارنامه ها و حماسه های مارشال محمد قسیم فهیم به نیکی یاد نموده و وی را یک مرد مجاهد و مقاوم و بنیان گذار حکومت بعد از دوره طالبان عنوان کردند.
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.