X

آرشیف

کارگاه آموزشی سه روزه برای 40 تن از کارمندان دولت در فیروزکوه

چهارشنبه ۷ عقرب ۱۳۹۳ برابر است با ۲۹ اکتوبر ۲۰۱۴
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

به سلسله کارگاه های آموزشی  تدویر شده از سوی دفتر برنامه ثبات غور، بتاریخ ۴ الی ۴ عقرب سال جاری کارگاه آموزشی تحت عنوان طرزالعمل های اداری، برای ۴۰ تن از کارکنان دولت در فیروزکوه، مرکز ولایت غور، تدویر شد.
در این کارگاه سه روزه موضوعات چون، مدیریت جلسه، سیستم دوسیه بندی اسناد، استخدام، ارزیابی، پلان و راپوردهی شامل بود که با راه اندازی میتود شاگرد محوری، کارگروپی و مباحث آزاد بعد از سه روز آموزش با ارایه تصدیق نامه ها به اشتراک کنندگان، به پایان رسید.
محمد امین توخی معاون ولایت غور، در افتتاح این کارگاه آموزشی ضمن ابراز خرسندی از دفتر برنامه ثبات از همه اشتراک کننده گان خواست که ازاین فرصت پیش آمده استفاده موثر نمایند.
جمشید احمدی رئیس منابع بشری مقام ولایت در پایان کارگاه آموزشی خاطر نشان ساخت که اشتراک کنندگان از مطالب ارائیه شده و تبادل نظریات که در این فرصت ۳ روزه میسر بود، استفاده معقول کرده باشند و ضمنا در کار های اداری تغیرات مثبت را ایجاد نمایند.
احمد ولی شیرزاد آموزگار این کارگاه آموزشی از حضور همه کارمندان که در طی سه روز بصورت فعال در کارگاه آموزشی سهم گرفتند ، قدر دانی نموده و گفت که در آینده نیز همچون کارگاه های آموزشی در ولایت غور راه اندازی خواهد شد.
محمد اکبر حکیمی کارمند ریاست مبارزه با حوادث تدویر این چنین ورکشاپ ها برای ظرفیت سازی کارمندان دولت موثر خواند و گفت، در این ورکشاپ با موضوعات آشنا شد که قبل ازین معلومات کافی نداشت.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.