X

آرشیف

پرسونل شفاخانه ولایتی غور خواهان شامل ساختن مجدد این شفاخانه به پروژه انکشافی وزارت صحت عامه گردیده اند.
پرسونل شفاخانه ولایتی غور؛ با تجمع گسترده اعتراضی  ادعا دارند که اگر این شفاخانه از جمع پروژه انکشافی اصلاحات شفاخانه ها حذف گردد بست های زیادی تنقیض میشود و همچنان ۶۰ فیصد معاش کارکنان کم میگردد.
آنها می‌افزایند؛ در صورتیکه شفاخانه ولایتی غور شامل پروژه رفرم نشود مشکلات و چالش های زیادی فراروی عرضه خدمات صحی در این شفاخانه میگردد که در نتیجه آن مردم ما آسیب پذیر میشوند، و هرگاهی که دولت به این خواست مشروع و قانونی توجه نکند به یقیین که عرضه خدمات صحی در این شفاخانه به مشکل مواجه خواهد شد و پرسونل هم دست از کار بر خواهند داشت.
در افغانستان ۱۲ شفاخانه شامل پروژه انکشافی میباشد که شفاخانه ولایتی غور را نیز شامل میگردد و این شفاخانه ها حدود ۱۵ سال میشود که به جمع پروژه اصلاحات شفاخانه های وزارت صحت عامه فعالیت میکنند و از پروژه های انکشافی تمویل مالی میگردد. و طبق خواست وزارت صحت عامه منبعد این ۱۲ شفاخانه از جمع پروژه انکشافی حذف گردیده و به جمع پروژه های عادی دولت شده است.

گزارش: نوراحمد حبیبی
۱۸ دلو ۱۳۹۹

 
X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.