X

آرشیف

والی غور: یک درصد از معارف راضی نیستم

غلام ناصر خاضع، والی غور، حین نواختن زنگ مکتب در فیروزکوه گفت که رقابت های ناسالم و نبود مدیریت در ریاست معارف تاثیرات سوء بالای تمامی آمریت های معارف ولسوالی ها، مکاتب و حتی صنوف درسی گذاشته و سال ۱۳۹۷ برای معارف غور بدترین سال از دید آموزش و مدیریت بود.
والی غور با اشاره به رقابت های ناسالم، اختلافات میان رهبری و کارکنان معارف و تداخل وظیفوی در این اداره را از چالش های عنوان نمود که به گفته اش روند تعلیم و تربیه را در سراسر این ولایت با چالش کشاند و آنچنانچه توقع اولیای شاگردان و اداره محلی بود، بر آورده نشد.
والی غور برای آمرین مکاتب هشدار داد که درصورت غیرحاضری معلمان و شاگردان، چاقو کاری ها و عدم رعایت نظم و دسپلین توسط شاگردان و معلمان، آنان را از وظایف شان برکنار خواهند کرد، حتی که از وزارت معارف نیز مکتوب داشته باشند.
این درحالیست که سال ۱۳۹۷ بنابر تداخل وظیفوی، عدم رعایت قوانین در معارف و لت و کوب رئیس معارف توسط کارکنان این اداره سبب شد تا بی نظمی در سراسر مکاتب این ولایت افزایش یابد و غیرحاضری شاگردان و معلمان به یک امر عادی مبدل شود.

شنبه ۳ حمل ۱۳۹۸ برابر است با ۲۳ مارچ ۲۰۱۹
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.