X

آرشیف

والی طالبان در غور‌ به مسوول WFP: کمک‌های موسسات باعث دل‌دردی مردم شده است

منابع محلی در ولایت غور از سفر عبدالقدیر عاصمی، مسوول زون غرب سازمان غذایی جهان (WFP) به ولایت غور و دیدار با والی طالبان در این ولایت خبر داده‌اند.

منابع می‌گویند که احمدشاه دین‌دوست، والی طالبان در غور، روز شنبه، ۱۷ جدی، در این دیدار گفته است: «موسسات هدف‌شان بشردوستی، کمک صادقانه و خدمت به ملت و جامعه بشری نمی‌باشد.»

او افروده است: «موسسات تطبیق برنامه‌های کمک‌رسانی خویش را طوری تنظیم کردند که در وقت بررسی و توزیع کمک‌ها در بین مردم نفاق، تفرقه و عدم یک‌دیگر‌پذیری را ایجاد کنند؛ چون حالا برنامه‌ها قسمی روی‌ دست گرفته شده که باعث ایجاد فاصله و دل‌دردی ملت شده است.»

او گفته است: «اگر هدف موسسات خدمت به مردم می‌بود، باید کارهای بنیادی از قبیل سرک، برق، بازسازی و تکمیل پروژه‌های نمیه را به مردم غور در نظر می‌گرفتند.»

دین‌دوست علاوه کرده است: «هدف موسسات شفافیت نیست و عدالت اجتماعی در تطبیق برنامه‌های‌شان وجود ندارد.»

والی طالبان در غور در حالی این سخنان را به مسوول سازمان غذایی جهان در زون غرب گفته است که پس از تسلط طالبان، تنها چشم مردم به این کمک‌ها دوخته شده است.

گفته می‌شود که دین‌دوست بارها با مسوولان موسسه‌ها در غور رفتار نامناسب داشته و حتا باری فعالیت‌های این موسسه‌ها را توقف داده بود.

طالبان در آخرین تصمیم خود کار زنان در موسسه‌های داخلی و خارجی را نیز ممنوع کرده‌اند.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.