X

آرشیف

همایش یادبود از شخصیت داکتر ملکزاده در هرات

در این همایش که زیرنام( داكتر ابراهيم ملكزاده، ستاره درخشان در تاريخ معاصر كشور) با حضور عبدالقیوم رحیمی والی ولایت هرات و صدها تن از شهروندان برگزار شد، از کارنامه هایحماسی و جهادی، سیاسی و اجتماعی این شخصیت فقید گرامیداشت بعمل آمد.
عبدالقيوم رحيمي والي ولايت هرات با نكو داشت نام و خاطره داكتر محمد ابراهیم ملكزاد گفت: حضور اين شخصيت ملي در كوه پايه هاي غور باستان، لرزه بر اندام دشمن می انداخت.والی که خود از دوستان و همسنگران محمد ابراهیم ملکزاد بوده است گفت:”متاسفانه كه اين شخصيت اجتماعي از ميان ما رفت ولی یاد و آرمانش در بین ما جاویدان است.
آقای رحیمی افزود:” داکتر محمد ابراهیم ملکزاد، تنها متعلق به ولایت غور نبود بلكه سرمايه افغانستان بود.
این مقام بلند رتبه دولتی از کارنامه های حماسی داکتر ملکزاد در برابر تروریستان به نیکی یاد آوری کرد و افزود: وفات نا بهنگام این شخصیت ملی و سیاسی سبب شادي دشمن شد ولي مطمن باشید که دشمن به آرمان شوم و هدف خود نميرسد.
در این میان غلام فاروق مجروح نماینده مردم در ولسی جرگه و شماری از شخصیت های روحانی و سیاسی زون غرب نیز در صحبت های جداگانه از کارنامه های حماسی داکتر ملکزاد به نیکی یاد کردند.
داکتر محمد ابراهیم ملکزاد شخصیت اجتماعی و جهادی زون غرب و نماینده بر حال ولایت غور در ولسی جرگه حدود یک ماه قبل در کابل در گذشت.
#مقام ولایت هرات

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.