X

آرشیف

نقاب پوشان معارف یا برادران ناراضی

شنبه ۴ دلو ۱۳۹۳ برابر است با ۲۴ جنوری ۲۰۱۵
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 
پروسه صلح و یکجا شدن با این پروسه برای تعداد از مردم به یک درآمد پولی تبدیل گردیده که علاوه بر دیگر اقشار جامعه، معلمان نیز برای دریافت امتیازات کمر بستند؛ اما در آخرین دقایق افشا شدند.
گروپ ۱۶ نفری به قوماندانی معلم فضل احمد باشنده قریه جوی سبز ولسوالی دولینه ولایت غور در آخرین دقایق پیوستن با پروسه صلح، از سوی شورای ولایتی صلح بنابر تقلب بودن شان رد شد.
این گروپ ۱۶ نفری که ۱۶ میل اسلحه فرسوده با یک حلقه ماین پلاستیکی نیم کیلویی، سلسلتآ خود را تا آخرین مکان تسلیمی و به آغوش کشیدنی مقام ولایت رسانیده بودند، حتی با گرفتن مسوولیت کشتار های غیرنظامیان، میخواستن امتیازات این شورا را از آن خود نمایند.
معلم فضل احمد سر گروپ این افراد می گوید که وی در بیشتر جنگ های شهرک، دولینه و پسابند حضور داشت و در نبود والی نام نهاد طالبان وی سرپرستی این پست و رهبری طالبان را عهده دار بود.
نامبرده در جواب سوال خبرنگار جام غور (آیا شما مسوول کشتار ها و بی خانمان شدن افراد ملکی در غور نیستید؟) گفت: "ما هم از جمله هزاران تن طالب هستیم که در کشتار مردم عام دست داشتیم".
این گروپ مسلح معلمان به همآهنگی نیروهای پولیس در ولسوالی دولینه و هم چنان به هدایت قوماندانی امنیه غور آماده پیوستن به پروسه صلح شده بودند.
در همین حال تعداد از شهروندان غور می گویند که عدم مدیریت و خود سری ها در اداره محلی باعث شده تا هر ارگان بدون در نظرداشت مسوولیت کاری و بخاطر بقای و فعال نشان دادن خود دست به کار های میزنند که اضرار و بدنامی آن به مراتب بیشتر از نفع و نیک نامی آن است.

نقاب پوشان معارف یا برادران ناراضی

نقاب پوشان معارف یا برادران ناراضی

نقاب پوشان معارف یا برادران ناراضی

نقاب پوشان معارف یا برادران ناراضی

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.