X

آرشیف

نخستین بنیاد با بیشترین کمک و برنامه های وسیع در ولایت غور رسماً گشایش یافت

شنبه ۲۴ اسد ۱۳۹۴ برابر است با ۱۵ اگست 2015
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

بنیاد مجتمع شهید گل احمد غفوری طی محفل با شکوهی در فیروزکوه، مرکز ولایت غور، رسماً گشایش یافت که در نخستین اقدام 400 هزار افغانی را برای اعمار مسجد جامع خاتم الانبیا و یکهزار کیلوگرام گاز مایع را نیز برای فقرا و مساکین اختصاص داد.
محفل که به این مناسبت در سالون جلسات مقام ولایت برگزار شده بود سیما جوینده والی غور، محمد امین توخی معاون ولایت، علمای کرام، روسای ادارات دولتی، اعضای شورای ولایتی، مسوولان نهاد های اجتماعی، فرهنگیان و تعداد کثیری از شهروندان غور شرکت ورزیده بودند.
عبدالقدیر غفوری فرزند شهید گل احمد غفوری در مراسم افتتاح این بنیاد گفت که هدف آنان وحدت و همدستی مردم، ترویج فرهنگ اسلامی، کمک پولی برای دانش آموزان غوری، مبارزه با تبعیض، تلاش برای رفع نیازمندی های فقرا و مساکین و تلاش برای رشد جوانان است.
والی غور از بنیان گزاران این بنیاد اظهار قدردانی نمود و گفت، بنیاد شهید گل احمد نخستین بنیادی است که بیشترین کمک نقدی را برای اعمار مسجد جامع خاتم الانبیاء در فیروزکوه و توزیع گاز مایع برای فقرا و مساکین روی دست گرفت.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.