X

آرشیف

مظاهره کنندگان: ما خواهان برکناری کنری و روشن شدن قضیه فاروقی هستیم

سه شنبه ۷ میزان ۱۳۹۴ برابر است با ۲۹ سبتامبر ۲۰۱۵
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 
 
ده ها تن از شهروندان غور در یک راه پیمایی خواهان برکناری رییس محکمه استیناف و روشن شدن قضیه دستگیری رییس محکمه ابتدایه آن ولایت شدند.
مظاهره کنندگان بشمول اعضای شورای ولایتی، شورای علما، متنفذین و جوانان از دروازه شورای ولایتی تا شهر فیروزکوه، مرکز ولایت غور، راه پیمایی نمودند و شعار های:" ماخواهان عدالت هستیم و رئیس محکمه استیناف ولایت غور باید برکنار شود" را سر میدادند.
 
حاجی فضل الحق احسان رئیس شورای ولایتی که خود در این مظاهره شرکت کرده بود، گفت:" محمد حکیم  کنری رئیس محکمه استیناف غور بنابر اخلافات که با عطا محمد فاروقی رئیس محکمه ابتدایه داشت وی را دستگیر نمود و ما از ستره محکمه میخواهیم تا کنری را برطرف و به عوض وی یک شخص عادل گماشته شود".
عطا محمد فاروقی رئیس محکمه ابتدایه چند هفته قبل به ظن رشوه ستانی دستگیر شد.
در همین حال، مولوی عصمت الله ندیم رئیس شورای علمای غور دستگیری رئیس محکمه ابتدایه را یک دسیسه عنوان کرد و از مسوولان خواست تا در این مورد تحقیقات بیشتر انجام دهند.
مظاهره کنندگان، قطعنامه چهار ماده ای را منتشر کردند و در جریان راه پیمایی تصاویر از فاروقی را بگونه حمایت و تصاویر کنری را به گونه مخالت با خود، حمل میکردند.
محمد حکیم کنری رئیس محکمه استیناف غور گفته است که فاروقی از سوی هیئت اعزامی ستره محکمه به آن ولایت، دستگیر شده و آنان در قبال این موضوع هیچ گونه دخالت نداشتند.
وی همچنان گفته است که برطرف کردن وی از صلاحیت مظاهره کنندگان نیست و در این مورد ستره محکمه تصمیم خواهد گرفت.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.