X

آرشیف

مردی در ولسوالی دولت‌یار غور در هنگام شکار خرگوش کشته شد

یک مرد در ولسوالی دولت‌یار ولایت غور در هنگام شکار خرگوش کشته شده‌ است. این روی‌داد امروز در منطقۀ «پشتۀنور» ولسوالی دولت‌یار رخ داده است.

منبعی که نخواست هویتش فاش شود می‌گوید این روی‌داد زمانی‌ رخ داد که شماری از باشنده‌گان منطقۀ «پشتۀنور» ولسوالی دولت‌یار به روستای «بازک‌ها»ی این ولسوالی برای شکار خرگوش رفته بودند که در نتیجۀ شلیک اشتباهی شکارچیان، یک تن کشته شده است.

منبع می‌افزاید که برای بررسی این روی‌داد، مسئولان محلی ولسوالی دولت‌یار به محل روی‌داد رفته‌اند و هنوز روشن نیست که چه تصمیمی در این باره گرفته‌اند. مسئولان محلی غور هنوز در این باره چیزی نگفته‌اند.

اما محمدحماس، آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ غور، می‌گوید که آنان اطلاع دقیقی در این باره ندارند و در تلاش تکمیل جزئیات بیش‌تر این روی‌داد اند. به گفتۀ او، شکار حیوانات وحش از سوی امارت اسلامی افغانستان ممنوع است و کسی اجازۀ این کار را ندارد.

آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ غور می‌افزاید که اگر فردی دست به شکار حیوانات وحش بزند، با برخورد جدی مسئولان محلی امارت اسلامی روبه‌رو می‌شود.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.