X

آرشیف

غور؛ 140 میلیون افغانی بودجۀ عادی مصرف نشده است

برخی از مسئولان اداره‌های دولتی و اعضای شورای ولایتی غور می‌گویند، به دلیل کم‌کاری و ضعف ‌مدیریتی مستوفی این ولایت، نتوانسته‌اند بخشی از بودجۀ عادی خود را مصرف کنند.
 
فضل‌الحق احسان، رئیس شورای ولایتی غور می‌گوید، اسنادی را در اختیار دارد که نشان می‌دهد 140 میلیون افغانی از بودجۀ عادی ادارات دولتی این ولایت مصرف نشده است.
 
آقای احسان مصرف نکردن بودجه را حق تلفی بزرگ برای ولایتی عنوان می‌کند که محروم و کم‌ترتوسعه یافته است.
 
فضل‌الحق نجات، مدیر تدریسی و سرپرست ریاست معارف غور نیز ادعا می‌کند که بیش از 54 میلیون افغانی این اداره به دلیل بی‌توجهی و کم‌کاری مستوفی این ولایت اجرا نشده است.
 
اما محمدطاهر مومند، مستوفی غور این ادعای مسئولان ادارات دولتی و اعضای شورای ولایتی را رد می‌کند و می‌گوید، تنها حواله‌هایی را اجرا نکرده‌اند که پس از پانزدهم قوس آورده شده است.
 
براساس آمار ارایه شده از سوی مستوفیت غور، بودجۀ عادی این ولایت 2 میلیارد و 91 میلیون افغانی بوده که از این میان 1 ملیارد و 984 میلیون آن مصرف شده است.
 
به باور مسئولان ادارات دولتی و اعضای شورای ولایتی غور،‌ عدم مصرف بودجه سبب می‌شود تا کم‌توجهی حکومت مرکزی به این ولایت بیشتر شود.
گزارش: معروف سعیدی
چهارشنبه ۱۲ جوی ۱۳۹۷
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.