X

آرشیف

غور؛ کشته و زخمی شدن 4 تن در حمله طالبان
طالبان شب گذشته بالای پوسته امنیتی صلاح خانه ولسوالی شهرک ولایت غور حمله نمودند که در نتیجه دو تن از نیروهای امنیتی و یک تن از خیزش های مردمی کشته شدند.
محمود اندرابی، قوماندان لواء سوم نظم عامه در ولایت غور می گوید که ناوقت شب گذشته طالبان بالای پوسته های امنیتی کوتل صلاح خانه در مسیر شاهراه غور-هرات حمله نمودند که در نتیجه 2 تن از نیروهای امنیتی و یک تن از خیزش های مردم کشته شدند و یک تانک هاموی نیروهای امنیتی حریق گردید.
صبح امروز با اعزام نیروهای کماندو به صلاح خانه ولسوالی شهرک، پوسته های امنیتی دوباره به تصرف نیروهای امنیتی در آمده است.
از سوی هم منابع محلی به بخش خبر وبسایت جام غور می گویند که در این درگیری بر علاوه کشته شدن 3 تن از نیروهای امنیتی و خیزش های مردمی 8 تن از نیروهای امنیتی زخم برداشته و همچنان 3 عراده تان نیز حریق و یا بدست طالبان افتاده است.
این منابع می گویند که دو تن از طالبان نیز در این درگیری زخم برداشته و وضعیت صحی یک تن آنان وخیم گزارش شده است.
قابل ذکر است که حدود یک ماه قبل مسیر شاهراه غور-هرات طی عملیات نیروهای مشترک امنیتی از وجود طالبان پاکسازی شد که بیشتر از یکصد تن طالب نیز به نیروهای امنیتی تسلیم شدند، اما دیری نشد که طالبان دوباره کنترول برخی مناطق این شاهراه را بدست آوردند.
 
شنبه  ۲۳ حوت ۱۳۹۸ برابر است با ۱۴ مارچ ۲۰۲۰
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.