X

آرشیف

طالبان 13 تن وابسته گان یک فرمانده پولیس محلی را در غور به گروگان گرفتند.

مقامهای اداره محلی غور می گویند که طالبان مسلح 13 تن از وابسته گان یک قوماندان محلی پولیس را در ولسوالی دولینه آن ولایت به گروگان گرفتند و در بدل رهایی آنان خواستار تجهیزات نظامی و واگذاری برخی از پوسته های امنیتی شدند.
عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور با تایید این خبر گفت، افراد گروگان شده وابسته گان تاج محمد یکی از فرماندهان پولیس محلی در آن ولسوالی بود که شب گذشته توسط طالبان گروگان و به محل نا معلوم منتقل گردیده اند.
سخنگوی والی غور می گوید که طالبان هشدار داده است تا در صورتی که به خواسته های شان توجه نشود تمامی گروگانان را تیر باران خواهند کرد.
حاجی احمد حسین دانشیار ولسوال دولینه گفته است که این افراد باشندگان منطقه فرارود آن ولسوالی هستند.

به گفته وی طالبان درآن ولسوالی حضورگسترده دارند وازمردم میخواهند تا درنا امن ساختن ولسوالی های غربی فیروزکوه آنان را همکاری نمایند.

این درحالیست که روزگذشته حاجی محمد کبیری ولسوال شهرک گفته بود که طالبان با ایجاد یک ولسوالی شان درمنطقه فرا رود ازمردم خواسته بودند تا درسقوط ولسوالی های شهرک و دولنیه آنان را همکاری نمایند.

سه شنبه 12 ثور 1396 برابر است با 2 می 2017
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.