X

آرشیف

طالبان ۳ کارمند انتخابات و ۲ پولیس را در غور با خود بردند
 

 

فضل الله جلالی، ریس دفترولایتی کمیسیون مستقل انتخابات غور می گوید، طالبان ۳ تن از کارمندان این اداره که مصروف ثبت نام رای دهندگان در سایت الله یار فیروزکوه بودند، با خود برده اند.
از سوی هم، محمد اقبال نظامی سخنگوی پولیس غور می گوید که این طالبان حوالی ساعت یک بعد از چاشت روز سه شنبه (۲۸ حمل ۹۷) بالای مرکز ثبت رای دهندگان حمله نموده و بشمول ۳ کارمند کمیسیون مستقل انتخابات، دو تن پولیس را نیز با خود برده اند.
منطقه الله یار در ۴۵ کیلومتری غرب فیروزکوه، مرکز ولایت غور، موقعیت دارد و یکی از نا امن ترین مناطق این ولایت بشمار می آید.
طالبان تا اکنون در مورد ربودند این افراد چیزی نگفته اند.

 

طالبان یک کارمند ثبت احوال نفوس غور با محافظش ربودند

طالبان مسلح در ولسوالی ساغر ولایت غور، یک کارمند اداره ثبت احوال نفوس را با محافظش ربوده و آنان را به جای نا معلوم انتقال داده اند.
مسوولان اداره محلی غور ضمن پزیرفتن این خبر می گویند که طالبان این افراد را روز دوشنبه (۲۷ حمل ۹۷) در روستای دای شیر ولسوالی ساغر ربوده اند.
عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور می گوید که اداره محلی در تلاش است تا با پادرمیانی بزرگان محل، افراد ربوده شده را آزاد سازند.

سه شنبه ۲۸ حمل ۱۳۹۷ برابر است با ۱۷ اپریل ۲۰۱۸
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.