X

آرشیف

طالبان چندین تن را در غور به اتهام همکاری با مولوی مهدی کشتند

منابع محلی در ولسوالی لعل‌وسرجنگل ولایت غور می‌گویند که طالبان شب گذشته، ۴ سرطان، چهار تن را به شمول یک فرمانده پیشین خیزش‌های مردمی، کشتند.

براساس معلومات این منابع، طالبان به خانه محمد مرادی، یک فرمانده پیشین خیزش‌های مردمی هجوم بردند و تلاش کردند او را به اتهام همکاری با مولوی مهدی، بازداشت کنند.

به گفته منابع، محمد مرادی با طالبان درگیر شده و در نتیجه، این فرمانده خیزش مردمی با هفت تن دیگر که دو تن‌شان زن هستند، کشته شدند. هم‌چنان، پسر این فرمانده پیشین خیزش مردمی زخمی شده است.

منابع می‌افزایند که در این درگیری پنج طالب کشته و هفت طالب دیگر زخمی شده‌اند، اما طالبان تنها کشته شدن یک عضو‌شان‌ را تایید کرده‌اند.

طالبان در غور با پخش خبرنامه‌ای، ضمن تایید کشته شدن محمد مرادی، گفته‌اند که آنان عملیاتی هدف‌مند را جهت بازداشت محمد مرادی راه‌اندازی کردند.

در خبرنامه گفته شده که محمد مرادی از مدت‌ها به این‌ سو به مولوی مهدی پیوسته بود و در هنگام عملیات بازداشت، برابر آنان به مقاومت پرداخت.

در خبرنامه آمده است که در این عملیات سه میل کلاشنیکوف، یک میل تفنگچه و دو عراده موترسایکل نیز توسط طالبان از خانه مرادی گرفته شده است.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.