X

آرشیف

طالبان دوکارگر یک شرکت را به دلیل نپرداختن باج به گروگان گرفتند

طالبان دوتن کارگر یک شرکت سرکسازی را در قریه لشکراه فیروزکوه، مرکز ولایت غور، به دلیل نپرداختن باج به این گروه، به گروگان گرفتند.
یک تن باشنده قریه لشکراه به شرط افشا نشدن نامش گفت، یک شرکت سرکسازی به طالبان وعده پرداخت پول در ختم کار داده بود، اما این شرکت پول را به این گروه نپرداخت و سرانجام، شیخ عمر، مسوول نظامی طالبان در منطقه، دوتن کارگر روز مزد این شرکت را به گروگان گرفت.
به نقل از منبع، طالبان محلی گفته اند تا زمانی که شرکت قرارداد کننده سرکت برای آنان پول وعده شده را نپردازد، آنان گروگان ها را رها نخواهد کرد.
از سوی هم، رییس شورای انکشافی قریه لشکر راه می گوید که افراد ربوده شده باشندگان محل هستند و به زودی از چنگ طالبان رها خواهند شد.
وی می گوید:" شیخک ناروا کارگرای سرک را گرفته و موی سفیدا تلاش دارند به زودی آنان را ازاد کند".
شیخ عمر، قبلا زندانی بود، با رها شدنش از زندان در نخستین اقدامش محمد نادر احسانی مسوول بخش قضایای دولت ریاست عدلیه غور را مجروح ساخت، گفته میشود این فرد در بسیاری از نا امنی های مسیر شاهراه غور-هرات در منطقه بره خانه دست دارد.
 
یکشنبه ۱۷ سرطان ۱۳۹۷ برابر است با ۸ جولای ۲۰۱۸
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.