X

آرشیف

طالبان در تولک، تلفات سنگین را متحل شدند

مولوی سلیمان یوسفی، ولسوال تولک می گوید که درگیری در مرکز آن ولسوالی متوقف است، اما در قریه "جرگک" درگیری بین داکتر ابراهیم ملکزاده و طالبان ادامه دارد.
آقای یوسفی در تماس تلیفونی به بخش خبر وبسایت جام غور گفت، در درگیری طالبان و نیروهای امنیتی در مرکز ولسوالی ۳ طالب و یک سرباز پولیس کشته شدند و شماری طالبان زخم برداشتند.
به گفته وی، درگیری مرکز ولسوالی فعلا متوقف است، اما در درگیری "جرگک" ضمن تلفات طالبان، ملا جمعه گل، ولسوال نام نهاد این گروه برای تولک ( پسر کاکای ملا مصطفی) شدیدا زخم برداشته و ۵ طالب دیگر بدست نیروهای ملکزاده، اسیر هستند.
قریه جرگک در ۳۰ کیلومتری شمال شرق ولسوالی موقعیت دارد.
درگیری حوالی ساعت ۳ بعد از چاشت در مرکز ولسوالی و قریه "جرگک" آغاز شد که درحال حاضر جنگ مرکز ولسوالی متوقف است، اما نیروهای داکتر ملکزاده در منطقه "جرگک"  با طالبان درگیر اند.
داکتر محمد ابراهیم ملکزاده، نماینده منتخب مردم غور در پارلمان، ۴ روز قبل به هدف مقابله با طالبان به ساغر رفت، و دو شب پی هم با طالبان رزمید و با شکست دادن این گروه در آن ولسوالی، روز گذشته به تولک سفر کرد و ضمن روحیه بخشیدن به نیروهای امنیتی در ولسوالی، فعلا با ۲۰۰ تن نیرو ی تحت امرش درگیر جنگ با طالبان در " جرگک" است.
 
پنجشنبه ۱۵ سنبله ۱۳۹۷ برابر است با ۶ سبتامبر ۲۰۱۸
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.