X

آرشیف

شهر کوچک فیروزکوه به این روز های پسین شاهد بر پاه چهار خیمه عدالت خواهی است

#پزشکان شفاخانه ولایتی غوردر صحن این مکانی درمانی ، خیمه تحصن را مبنی بر حذف پروژه اصلاحات شفاخانه ها و کاهش 60 درصدی در معاشات خود بر پا کرده اند. که کار درمانی را به کندی مواجه ساخت است.
#تاج‌محمد سالار که برای مقرری در سمت سر پرستی نفت و گاز غور مکتوب را از وزارت آورده بود،ولی به گفته وی بنابر مداخله های داخلی به ویژه نور محمد کوهنورد والی غور نتوانسته است، به حقش برسد. از همین لحاظ دست به نا فرمانی مدنی زده چندین شبانه روز شده است. که خیمه تحصن را در مقابل دروازه ورودی نفت و گاز غور بر پا نموده است.
#بامداد روز یک شنبه دهم حوت سرک ها و کوچه های فیروزکوه شاهد مظاهره مردم علیه والی غور بود،باشنده گان این شهر والی غور را به کم کاری و بی توجه ی در اموراتی امنیتی غور متهم می کنند.
#یک‌روز پس از آن شماری از طرف داران نورمحمد کوهنورد والی غور به جاده ها بیرون شده، از فعالیت ها و مدیریت وی حمایت نموده اند.
این گروهی از مردم کار کرد ها و فعالیت  های والی غور را به فال نیک گرفته میگویند، باید نورمحمد کوهنورد به حیث والی این ولایت ایفا وظیفه نمائید.
آنان میگویند؛تا زمانکه معترضین مخالف والی غور خیمه های خود را از دروازه مقام ولایت جمع نکنند،آنان به این کار خود ادامه میدهند.
#عبدالحمید ناطقی نماینده مردم درشورای ولایتی غور نیز، از وضعیت پیش آمده در غور ابراز نگرانی میکند.و در یک مصاحبه به رادیو صدای عدالت می گوید:که شرایط پیش آمده در روز های اخیر بالای اقتصاد،امینت و زنده گی روزانه مردم تاثیرمنفی گذاشته است و از معترضین میخواهد. خمیه های خود را جمع نمایند و شرایط را برای دشمن فراهم نسازند که از موقع استفاده سو نماید.
پنجشنبه ۱۴ حوت

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.