X

آرشیف

ریزش برف و طوفان شدید راه های چندین ولایت مرکزی به روی رفت و آمد بسته است

به دلیل ریزش برف و طوفان شدید راه های چندین ولایت مرکزی به روی رفت و آمد بسته است.
ریزش برف و طوفان های شدید از دو روز به اینسو مسیرهای ولسوالی ها و شاهراه های ولایات غور، بامیان و دایکندی را به روی رفت و آمد مردم و مسافران مسدود کرده است.
شماری از مسافران شاهراه غور – کابل و غور – هرات به رادیو سرحد می‌گویند، در نتیجۀ برف باری و طوفان شب گذشته، نزدیک به پنجاه مسافر در منطقۀ کرمان در شاهراه غور – کابل در برف گیر مانده اند که در میان آنان کودکان و زنان نیز شامل هستند.
به گفتۀ آنان، اگر دولت برای بازگشایی این مسیر و نجات آنان اقدام نکند،‌ با مشکلات زیادی روبرو شده و در نهایت از بین خواهند رفت.
عبدالمجید صمیم، رئیس فواید عامۀ غور نیز می‌گوید، برف باری های شدید شب گذشته شاهراه غور – کابل، غور – هرات و تمام راه های ده ولسوالی این ولایت را به روی مسافران بسته است.
به گفتۀ آقای صمیم، طالبان در شاهراه غور – هرات مانع برف پاکی شده و به تیم های آنان اجازۀ کار نداده اند.
در همین حال، مسئولان ریاست های فواید عامه در ولایات بامیان و دایکندی می گویند، در اثر برف باری و طوفان های شدید از دو روز به اینسو تمام راه های این دو ولایت مسدود شده است.
غلام نبی قمبری، معاون ریاست فواید عامۀ بامیان و خداداد سیرت، رئیس فواید عامۀ دایکندی می گویند، در حال بازگشایی مسیرهای بسته شده هستند.
وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی نیز با نشر خبرنامه یی گفته است که شاهراه کابل – بامیان در کوتل حاجی گک، مسیر بامیان – دایکندی در کوتل شاتو و کوتل قوناق، مسیر میدان وردک – بامیان در ساحۀ پل بندشوی و مسیر بامیان – غور در کوتل کرمان به دلیل طوفان و برف باری ها بسته است.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.